۰
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کواکبیان در مراسم افتتاحیه "طرح ملی جودو برای همه":

تقویت ورزش همگانی باید دغدغه مجلس و دولت باشد

نباید با ورود بانوان به ورزشگاه ها برخوردهای سلیقه ای انجام شود
مراسم افتتاحیه طرح ملی جودو برای همه با حضور مسئولان ورزش کشور و با همکاری کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران ی در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.
تقویت ورزش همگانی باید دغدغه مجلس و دولت باشد
مراسم افتتاحیه طرح ملی جودو برای همه با حضور مسئولان ورزش کشور و با همکاری کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران ی در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، دکتر کواکبیان در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان و اجرا کنندگان نمایش های رزمی و ورزشی و با تبریک به مناسبت افتتاح طرح ملی جودو برای همه طی سخنانی گفت: خوشبختانه این مراسم برای این برگزار شده که طرح ملی جودو برای همه اجرایی شده تا بتوانیم ۲۰۰ هزار جودوکار در سراسر کشور داشته باشیم.
وی افزود: در آستانه ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب شیعه ، این مناسبت را به شما تسلیت میگویم. همچنین امروز ۱۵۰ شهید دفاع مقدس را تشییع کردیم که یاد و خاطره همه آن عزیزان را در این ایام گرامی می داریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز واقعه هفتم تیر گفت: فردا سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی است که ایشان  همواره از ورزش و سلامت جامعه حمایت می کردند.
دکتر کواکبیان خاطرنشان کرد: اسلام و ائمه ما را به سلامت توصیه کرده اند و مهم ترین ابزار سلامت ورزش است.
وی تصریح کرد: همانطور که بانوان عزیز در این مراسم حضور دارند امیدواریم بتوانند با رعایت شئونات اسلامی در  همه ورزشگاه ها حاضر شوند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم سلامت جسمانی، سلامت عقلانی و سلامت اخلاقی داشته باشیم، ما در سنگر خانه ملت باید زمینه های رشد ورزش همگانی را فراهم کرده و موانع توسعه ورزش همگانی را برطرف کنیم. وزیر ورزش نیز به دنبال ورزش همگانی است، کمیته بین المللی المپیک نیز تلاش می کند موانع بین المللی جهت رشد ورزش همگانی را رفع نماید.
در ادامه برنامه آرش میراسماعیلی و سعید ملایی دارنده رنکینگ یک جودوی جهان در وزن 81- کیلوگرم روی تاتامی رفتند و به اجرای تکنیک پرداختند نمایش بی نظیر اسطوره‌های جودوی ایران در دو نسل متفاوت یکی از هیجان انگیزترین برنامه‌های امروز بود.
در این مراسم جودوکاران، ورزشکار دفاع شخصی و کاتا به اجرای تکنیک پرداختند.
از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه طرح ملی جودو برای همه، تجلیل از سعید ملایی و محمد بریمانلو دو جودوکار ایران که بیشترین شانس کسب سهمیه المپیک 2020 را دارند تجلیل شد.
اهدای دان 3 افتخاری جودو به رئیس کمیته ملی المپیک از دیگر برنامه های مراسم بود.
 
کد مطلب: 110242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *