۰
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

ساعت 12شب اماکن باید تعطیل شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اماکن دارای یک سری ضوابط هستند و ساعتی در هر استانی مشخص شده که اصولا ساعت ۱۲ شب باید اماکن تعطیل شده و تردد غیرعادی نخواهیم داشت. فروشگاه‌ها و اماکن باید ساعت کار داشته باشند و بیشتر از این را اجازه نمی دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اماکن دارای یک سری ضوابط هستند و ساعتی در هر استانی مشخص شده که اصولا ساعت ۱۲ شب باید اماکن تعطیل شده و تردد غیرعادی نخواهیم داشت. فروشگاه‌ها و اماکن باید ساعت کار داشته باشند و بیشتر از این را اجازه نمی دهیم.
به گزارش ایسنا، سردار"حسین اشتری" امروز ۱۲ تیرماه در حاشیه سفر به کرمان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت امنیتی استان کرمان اظهار کرد: موضوعات استان کرمان خاص است و روند کار در این استان رو به رشد بوده است.
وی افزود: در حوزه امنیتی ساماندهی اتباع خارجی، قاچاق مواد مخدر و برخورد با شرارت‌ها موضوعات اصلی استان کرمان بود که با حمایت‌های مسؤولان و اعضای شورای تأمین و همکاران ما در پلیس، گام‌های خوبی برداشته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت امنیتی استان کرمان مطلوب و خوب است اظهار کرد: امیدواریم این امنیت در سایه جمهوری اسلامی ارتقا یافته و این ثبات و آرامش با کمک مردم که همیشه نیروی انتظامی را یاری کرده‌اند، ارتقا یابد.
فرمانده ناجا با بیان اینکه افتخار ناجا این است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در اجرای مأموریت‌ها با قاطعیت و هوشمندانه کارها را پیش خواهد برد افزود: نیروی انتظامی با توان و ظرفیتی که دارد در خدمت مردم و امنیت است و درخواست ما از ستاد کل نیروهای مسلح و مسؤولان مربوطه این است با توجه به گستردگی و تنوع مأموریت‌ها، از نظر نیرو و امکانات باید ناجا ارتقا یابد.
اشتری اظهار کرد: ناجا با داشتن جوانانی برومند و مجاهد، افراد با انگیزه و تجربه کار و امکانات خوب و بومی توانسته مأموریت‌ها را به خوبی انجام بدهد و بهتر و قوی‌تر از گذشته کار را انجام خواهد داد.
فرمانده ناجا در ادامه تصریح کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح درخواستی برای ساختار و سازماندهی فرماندهی مرزبانی ناجا داشتیم و بنا به ضرورت‌ها تغییراتی داده بودیم که مورد تأیید فرماندهی کل قوا قرار گرفت و ابلاغ شد.
وی بیان کرد: فرماندهی مرزبانی دارای ستاد کامل و متمرکز به مثابه یک نیرو در تابعیت فرمانده ناجا است و در استان‌های مرزی وضعیت مناسبی داریم و همکاران ما در مرزبانی در جدار مرز اشراف خوبی دارند.
اشتری گفت: از چند سال قبل تصمیمات در خصوص جلیقه‌های ضدگلوله را آغاز کردیم و به تناسب استان‌ها این جلیقه‌ها با وزن کمتر در داخل تولید می‌شود. از افتخارات نیروی انتظامی است که از تجهیزات و امکانات تولید داخل استفاده می‌کند.
وی تصریح کرد: این جلیقه‌ها طراحی شده و امیدواریم با اعتباری که در اختیار قرار می‌گیرد بتوانیم به اندازه تولید کنیم و برای استان‌های کرمان و سیستان که گرما بیشتر است جلیقه‌ها طوری طراحی شده که کمتر سختی داشته باشد و باید همه نیروهای عملیاتی استفاده کنند.
فرمانده ناجا بیان کرد: قاچاق انسان و حضور اتباع خارجی موضوعی است که در شورای امنیت، وزارت کشور و استان‌ها مطرح است و همکاران ساماندهی می‌کنند و امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان ساماندهی شده و از قاچاق انسان جلوگیری کنیم که کارهای بزرگی صورت گرفته در این زمینه اما کفایت نمی‌کند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره حیات شبانه گفت: اماکن دارای یک سری ضوابط هستند و ساعتی در هر استانی مشخص شده که اصولاً ساعت ۱۲ شب باید اماکن تعطیل شده و تردد غیرعادی نخواهیم داشت. فروشگاه‌ها و اماکن ساعت کار باید داشته باشند و بیشتر از این را اجازه نمی‌دهیم.
کد مطلب: 110527
برچسب ها: اماکن ناجا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *