۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۳
طرح سوال از رئیس جمهور؛

سه نماینده امضای خود را پس گرفتند

یکی از امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور از پس گرفتن امضای سه نماینده از این طرح و در عین حال افزایش امضای سه نماینده دیگر در جلسه علنی امروز مجلس خبر داد .
 یکی از امضا کنندگان با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ سه تن از نمایندگانی طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردند امضای خود را از این طرح پس گرفت اما در عین حال در جلسه علنی امروز سه امضا به طرح سوال اضافه شد.

به گفته این نماینده مهناز بهمنی نماینده سراب و سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه دو نماینده از سه نماینده‌ای هستند که در حاشیه برگزاری جلسه روز چهارشنبه مجلس طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند.

کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با مهر گفت: زمانی که نامه مجلس درباره طرح سوال از رئیس جمهور به رئیس جمهور ابلاغ می شود دیگر امکان پس گرفتن امضا وجود ندارد.

این در حالی است که طراحان سوال معتقدند طبق آیین نامه مجلس از زمانی که گزارش کمیسیون مبنی بر قانع نشدن طراحان سوال از پاسخ نمایندگان رئیس جمهور به دولت ابلاغ می‌شود امکان پس گرفتن امضا وجود ندارد. بنابراین همچنان طبق این نامه امکان پس گرفتن امضا از این طرح وجود دارد به همین دلیل در قبال پس گرفتن امضاها، از دیگر نمایندگان امضا جمع‌آوری می‌شود.

طرح سوال از رئیس جمهور ۱۹ مهر با ۱۰۲ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
کد مطلب: 11062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *