۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۲
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

سوال از رئیس جمهور بدسلیقگی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح سئوال از رییس جمهور در مقطع فعلی از سوی مجلس را نامناسب و نوعی بدسلیقگی توصیف کرد
به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در خصوص طرح سئوال از رئیس جمهور ابراز داشت: البته این حق مجلس است که از رئیس جمهور سئوال کند اما در این باره باید به اصل زمان‌شناسی و خوش‌سلیقگی هم توجه داشت. با شناختی که ما از رئیس جمهور داریم شاید نوع برخورد ایشان عکس‌العملی باشد یعنی یک کج‌سلیقگی در مجلس رخ داده و بنده نیز این نگرانی را دارم که آقای رئیس جمهور نیز یک کج‌سلیقگی دیگری مرتکب شده و بار دیگر فضای کشور به فضای اختلاف و تنش تبدیل شود.
وی افزود: به مسئولان عرض می‌کنم که توجه داشته باشید در این قضایا، کارگردان کس دیگری است و مواظب باشید در پازل دشمن بازی نکنید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز حتی اگر شما حقی هم داشته باشید و بخواهید در یک فضای اختلافی این حرف حق را بزنید بدانید دشمن آنقدر از آن برداشت باطل می‌کند که حرف حق شما گم می‌شود بنا بر این به نظر بنده سئوال از رئیس جمهور در مقطع کنونی و با توجه به وضعیت کشور مناسب نیست.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما نباید یادمان برود که در حال جنگ اقتصادی، فرهنگی و نرم هستیم و اروپا و غرب با تحریم‌ها می‌خواهد ما را زیر فشار قرار دهد به طوری که حتی به قیمت خودکشی خودشان حاضر به مبارزه و مخالفت با ما هستند.
حاجی صادقی افزود: به راستی آیا در چنین وضعیتی که غرب با تمام قدرت و امکانات وارد صحنه درگیری با ما شده سزاوار نیست به جای پرداختن به این مسائل به فکر دفاع از انقلاب باشیم و بدانیم با وحدت می‌توانیم این تهدید و تهاجم را به یک فرصت تبدیل کرده و قدرشناس این مردم و امتی باشیم که این طور شجاعانه، قاطعانه با ولایت پیوند دارند.
وی بیان داشت: به مسئولان هم عرض می‌کنیم گذشت آن زمانی که خواص و بعضی از مسئولان حلقه واسط بین ولایت و امت بودند امروز بحمدالله عموم مردم و ملت با ولایت پیوند مستقیم دارند و اگر شما بلغزید حذف می‌شوید و امت حذف شدنی نیست، شاید ملت از شما برگردند اما از انقلاب بر نمی‌گردند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه به لطف الهی نظام اسلامی ما یک نظام ولایی است، اظهار کرد: همه نهادها و قوا مشروعیتشان به اشرافیت ولایت است و هر کدام از اینها تحت اشراف ولایت نباشند مشروعیت نداشته و موفق نیستند و در این میان یگانه عامل وحدت بخش قلوب ولایت است.
کد مطلب: 13154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *