۰
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
توصيه نماينده شيروان به مسئولان:

فضای انتخابات را پرهيجان نكنيد

نماینده‌ مردم شیروان در مجلس یکی از شاخصه‌های وحدت و اجتناب از جنجالی شدن فضای سیاسی را ثبات و امنیت مستمر عنوان کرد و گفت: مسئولان موظف به دوری کردن از ایجاد فضای پرهیجان انتخاباتی هستند.
عبدالرضا عزیزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت حفظ آرامش و اجتناب از جنجالی شدن فضای سیاسی کشور از سوی مسئولان در آستانه انتخابات اظهار کرد: شاید بتوان گفت یکی از شاخصه‌ها و مولفه‌های مهم وجود وحدت و اجتناب از جنجالی شدن فضای سیاسی کشور ثبات و امنیت مستمر و زمان بندی مناسب نسبت به مسائل مختلف از جمله انتخابات است.

نماینده‌ی مردم شیروان در مجلس خاطرنشان کرد: اگر از هم اکنون فضای سیاسی و انتخاباتی هیجانی حکم فرما شود، این امکان وجود دارد که فضای کاری تحت تاثیر فضای انتخاباتی قرار گیرد لذا مسئولان موظف به دوری از ایجاد فضای پرهیجان انتخاباتی از هم اکنون هستند.

عزیزی درباره‌ی ضرورت پرهیز از حرف و عمل نسنجیده که به گفته رهبری موجب متلاطم شدن فضای سیاسی می‌شود،‌ اظهار کرد: در ضرورت این مطلب تردیدی وجود ندارد اما باید در نظر داشت بیان مطالب مختلف از سوی افراد متعدد یک سوی قضیه است و برداشت و دریافت عمومی و آگاهی مردم مساله‌ای دیگر ، لذا اشاره‌ی رهبری به آگاهی مردم نشان دهنده‌ی این است که مردم با بصیرت و ایمان می‌توانند سره را از ناسره تشخیص دهند و مطلبی را که به فضای عمومی کشور کمک کند بپذیرند و در مقابل موضوعی که هیچ کمکی به فضای عمومی کشور نمی‌کند، حذف کنند.

وی در خصوص این که مسئولان چطور می‌توانند میدان را برای حضور با انگیزه مردم در عرصه‌ی انتخابات باز کنند؟ خاطر نشان کرد: این موضوع قطعا باید به موقع صورت گیرد یعنی زمانی که ثبت نام انتخابات آغاز می‌شود و پس از آن نیز نزدیک به زمان برگزاری انتخابات باید چنین فضایی فراهم شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مردم همواره در انتخابات بسیاری حضور داشته و همواره پیش رو بوده‌اند و این مسئولین بودند که دنباله رو مردم حضور داشتند. بنابراین اگر مانعی بر سر راه مردم ایجاد نشود مردم راه خود را پیدا می‌کنند.
کد مطلب: 11158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *