۰
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱

خرید 77 هزار تن گندم در سمنان

رئیس هیئت مدیره و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید تضمینی بیش از 77 هزار گندم مازاد گندمکاران این استان خبر داد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید تضمینی بیش از 77 هزار گندم مازاد گندمکاران این استان خبر داد.
محمدباقر منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ارزش گندم خریداری شده در استان افزون برهزار و 348میلیارد ریال بوده است.
وی با بیان اینکه این میزان گندم خریداری شده کشاورزان در 27 مرکز فعال خرید انجام شده است افزود: گندم خریداری شده امسال از ابتدای فرآیند خرید تضمینی گندم در استان تاکنون در قالب 10 هزار و714 محموله تحویل مراکز خرید شده است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از پرداخت بهای گندم 77 درصد گندمکاران این استان خبر داد و ادامه داد: ماباقی گندمکاران در صف واریز قرار دارند و بهای گندم خریداری شده به سرعت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک‌هزار و 41میلیارد ریال که معادل 77 درصد ارزش گندم خریداری شده امسال است به حساب کندمکاران واریز شده است.
منوچهری با ابراز خرسندی از تسهیل در فرآیند پرداخت بهای گندم تحویلی کشاورزان گفت: خوشبختانه امسال با تلاشی که صورت گرفت، طلب کشاورزان در بازه زمانی کوتاه‌تری پرداخت می‌شود.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همچنین از خرید726تن کلزا در این استان خبر داد و گفت: ارزش کلزای خریداری شده کشاورزان 24میلیارد و 229میلیون ریال بوده است.
وی با بیان اینکه خرید تضمینی کلزا در پنج مرکز استان انجام می‌شود اضافه کرد: تاکنون 22میلیارد و 88میلیون ریال بابت خرید کلزای کشاورزان که معادل 94 درصد کل محصول خریداری شده است به حساب کشاورزان واریز شده است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان وعده داد: ماباقی طلب کلزاکاران نیز در روزهای آتی پرداخت شود.
کد مطلب: 112106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *