۰
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸

چاقوکشی یک شرور روی پدر و مادرش

یکی از اشرار سابقه‌دار جنوب تهران با شکایت پدر و مادرش دستگیر شد.
یکی از اشرار سابقه‌دار جنوب تهران با شکایت پدر و مادرش دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری شهرری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند که فردی برای پدر و مادرش چاقو کشیده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده است که در همین راستا ماموران به محل اعزام شده و مشاهده کردند که متهم مردی ۳۳ ساله و اشرار سابقه‌دار محله است که پیش از این به دلایل متعددی از جمله درگیری، چاقو کشی، توهین، فحاشی و تمرد نسبت به دستور ماموران انتظامی و ... دستگیر شده بود.  
 با حضور ماموران این فرد سعی داشت تا با حمله با کاتر و چاقو با ماموران درگیر شده و از محل فرار کند که در همین راستا عوامل پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند تا او را متوقف کنند، اما متهم اقدام به پرتاب اشیا تیز و برنده و لیوان و بطری و ... به سمت ماموران کرد تا اینکه سرانجام با اصابت تیر به ساق پایش متوقف و دستگیر شد، اما با توجه به آسیب دیدگی متهم این فرد به مرکز درمانی منتقل شد تا پس از آن رسیدگی به جرائمش در دستور کار قرار گیرد.
پس از دستگیری این شرور، پدر و مادر وی با مراجعه به ماموران اعلام کردند که فرزندشان دارای سوابق متعدد شرارت است و بارها برای آنان ایجاد آزار و اذیت کرده  و حتی مدتی است که در واکنش به کوچک‌ترین اعتراض به رفتارش اقدام به چاقو کشی و درگیری با آنان نیز کرده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری با تایید این خبر اعلام کرد که علاوه بر جنبه‌های دیگر جرم، پدر و مادر این فرد نیز از او شاکی هستند که رسیدگی به آن در حال انجام است.
کد مطلب: 112214
برچسب ها: چاقوکشی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *