۱
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۹

رنگرز:با فرد ضارب شدیدا برخورد می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مطمئن باشید برای درس عبرت سایرین هم که شده برخورد جدی و اساسی با ضارب میلاد خسروی انجام خواهیم داد.
تسنیم : حسن رنگرز اظهار داشت: بلافاصله پس از حادثه تلخ سالن هفتم تیر با میلاد خسروی از نزدیک صحبت کردم و اکنون هم پیگیر روند درمانی اش هستم. شخصا اتفاقات تلخ به وجود آمده در سالن هفتم تیر را مربوط به کشتی نمی دانم و معتقدم این حرکت نابخردانه هیچ ارتباطی با روح پهلوانی کشتی نداشت.
دارنده مدال طلای جهان افزود: تعجب می کنم که چرا با وجود نامه نگاری های فراوان و درخواست هیات کشتی استان تهران از نیروی انتظامی، هیچ ماموری در سالن مسابقات حضور نداشت. مطمئنا در صورت حضور پرسنل نیروی انتظامی شاید شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نمی‌بودیم.
رنگرز تصریح کرد: به خسروی اطمینان خاطر می دهم که نگران روند درمانی‌اش نباشد. فدراسیون کشتی هم بحث درمانی خسروی را پیگیری می کند و هم برای درس عبرت سایرین هم که شده با ضارب او به شدت برخورد خواهد کرد تا همگان بدانند کشتی ورزشی پاک و مقدس است و باید حریمش حفظ شود.
میلاد خسروی کشتی‌گیر ۸۴ کیلوگرم تیم لرستان روز شنبه (۱۹ اسفند) در حاشیه رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی ایران در حالی که مشغول گرم کردن خود برای حضور بر روی تشک بود بر اثر ضربه چاقوی یکی از تماشاگران مضروب شد و به بیمارستان منتقل شد.
کد مطلب: 25467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *