۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۲
محمد باقری:

پخش نامناسب و ریزش مخاطبان سریال‌های ماه‌ رمضان

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، زمان پخش نامناسب سریال‌های ماه رمضان را دلیل ریزش مخاطبان آن‌ها عنوان کرد.
درتوضیح علت مورداستقبال قرارنگرفتن فیلم‌هاومجموعه‌های تلویزیونی صداوسیماازسوی مخاطبان در ماه مبارک رمضان گفت: مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی که درماه مبارک رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شوند، به دلیل نبود کارشناسی دقیق و آشنا‌نبودن عوامل کار با حوزه‌های دینی با اقبال مخاطبان مواجه نمی‌شوند.

نماینده مردم بناب در ادامه تصریح کرد: هنرمندانی که در این زمان اقدام به ساخت فیلم می‌کنند، از یک فضای کاملا مجزا و جدا از حوزه دینی به فیلم‌ها و فیلم‌نامه‌ها می‌رسند.

وی در ادامه افزود: بنابراین برای ایجاد محتوای خوب و پربار در این آثار، باید به سراغ افرادی رفت که هم در حوزه هنر و هم حوزه دینی فعالیت داشته و دارند.

باقری درباره راهکارهای موجودبه منظورایجاداستقبال ازسوی مردم گفت: زمان پخش بسیاری از مجموعه‌های ماه مبارک رمضان تلویزیون ،متأسفانه با اوج اوقات عبادت و پرداختن مردم به مسائل معنوی مصادف است،به همین دلیل امیدواریم باتغییرزمان پخش مجموعه ها شاهد اقبال و استقبال مخاطبان باشیم.

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ در مسیر پخش و تولید مجموعه‌های تلویزیونی با نگاهی یک جهته رو به رو هستیم؛ و اگر نگاهمان به مسائل ارزشی با در نظر گرفتن بعد طنز پردازی باشد شاید در این مسیر با اقبال مواجه شویم./
کد مطلب: 1129
مرجع : خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *