۰
جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲

بیرواند به خاطر تیمش بهترین گلر شده است

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر عملکرد کل تیمش به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران در چند فصل گذشته انتخاب شده است.
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر عملکرد کل تیمش به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران در چند فصل گذشته انتخاب شده است.
به گزارش ایسنا، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس و در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی تراکتور برابر پرسپولیس به نوعی پیروزی او بر بیرانوند بوده است، گفت: نمی‌شود اینگونه گفت. بیرانوند دروازه‌بان خیلی خوبی است. این قدرت تیم‌ها است که بهتر بودن دروازه‌بان‌ها را نشان می‌دهد. در چند سال گذشته بیرانوند به خاطر تیمش دروازه‌بان برتر شد. من به هیچ دروازه‌بانی فکر نمی‌کنم ولی امروز تیم ما برنده شد.
او درباره شرایط تیمش هم بیان کرد: من اگر گل نمی‌خورم صدقه سر همه بازیکنان است و از همه تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. کمترین حق ما قهرمانی است. فکر می‌کنم مردم آذربایجان امسال باید قهرمانی را در پرونده‌شان ثبت کنند. خدا را شکر که توانستم امروز عملکرد خوبی داشته باشم. وقتی من می‌بینم همه بازیکنان این همه تلاش می‌کنند واقعا حیف است که با تمام وجود بازی نکنم.
دروازه‌بان تراکتور درباره هواداران تیمش هم،‌گفت: باید حرفی بزنم که نمونه‌اش وجود نداشته باشد چون نمونه این هواداران در ایران نیست. 
او در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد به مراسم برترین‌ها می‌رود یا خیر گفت: من اگر در هیچ مسابقه‌ای هم گل نخورم، حتی در صورت دعوت دیگر به این مراسم نمی‌روم. 
مظاهری درباره سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن که گفته بود مظاهری تاثیرگذارترین بازیکن ذوب‌آهن بوده هم اظهار کرد: آقای آذری به من لطف دارد. او مدیر خیلی لایقی است و امیدوارم به آن چیزی که حقش است برسد. او را قلبا دوست دارم.
کد مطلب: 113817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *