۰
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

حناچی: حذف نام شهدا کذب است

شهردار تهران با اشاره به برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی در خصوص حذف نام شهدا از سر در خیابان‌های پایتخت گفت: این موضوع کذب است.
شهردار تهران با اشاره به برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی در خصوص حذف نام شهدا از سر در خیابان‌های پایتخت گفت: این موضوع کذب است.
به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز سه‌شنبه در مراسم نصب تمثال شهیدان عرب سرخی در منطقه ۱۲ تهران در جمع خبرنگاران توضیح داد: از ۶ ماه قبل با هماهنگی بسیج شهرداری تهران تصمیم گرفته شد تمثال شهدای پایتخت نصب و نوسازی شود و امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس به خیابان عرب سرخی آمدیم تا تمثال این شهدای بزرگوار را نصب کنیم.
وی در واکنش به این موضوع که خانواده شهدا از حذف نام شهدا از سر در خیابان های پایتخت نگران هستند گفت: فضای مجازی قابل اعتماد نیست و امروز ۴۰۰ نفر در آلبانی و تعداد بیشتر در تل آویو اخبار کذب تولید می‌کنند.
شهردار تهران تاکید کرد: این موضوع از آن دسته موضوعاتی است که هم شهرداری و هم سایر ارگان‌ها به آن حساس هستند.
وی در خصوص اقدامات شهرداری و ارائه گزارش از مناطق مختلف راجع به بررسی نام شهدا در خیابان های شهر گفت: گزارش هایی از اقدامات شهرداری تهران در این خصوص در فضای مجازی به دستم رسیده اما گزارش رسمی هنوز نرسیده است.
حناچی خاطر نشان کرد: از امشب فعالیت های شهرداری تهران در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس را می‌توانید در میادین اصلی پایتخت ببینید.
به گزارش ایرنا شهردار تهران بخشنامه بررسی نام شهدا روی تابلوهای معابر پایتخت را داده و اعلام کرده است اگر کوتاهی از پیمانکار در این زمینه صورت گرفته باشد یا اصلاحات انجام نشده باشد، پیمانکاران خاطی عزل خواهند شد.
کد مطلب: 115240
برچسب ها: حناچی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *