; ?>; ?> یارانه کم‌درآمدها را حذف نکنید - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
نماینده مردم دهلران:

یارانه کم‌درآمدها را حذف نکنید

نماینده مردم دهلران در مجلس با اشاره به مشکلات اخیر در پرداخت یارانه ها از دولت خواست که در شناسایی دهک های بالای جامعه دقت کرده و یارانه افراد کم درآمد را حذف نکند.
نماینده مردم دهلران در مجلس با اشاره به مشکلات اخیر در پرداخت یارانه ها از دولت خواست که در شناسایی دهک های بالای جامعه دقت کرده و یارانه افراد کم درآمد را حذف نکند.
به گزارش ایسنا، شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به دولت و سازمان هدفمندی یارانه ها در خصوص حذف یارانه افراد کم درآمد، مستضعفان و بازنشستگان و فرهنگیان و کارمندان با حقوق پایین است، دولت به جای حذف یارانه افراد پر درآمد متاسفانه یارانه افراد کم درآمد را حذف کرده است، باید در شناسایی دهک‌های بالای جامعه دقت کرده و یارانه افراد کم درآمد را حذف نکند.
وی در تذکری به دولت و نمایندگان مجلس گفت: باید وضعیت استخدامی و بیمه ای و حقوق دهیاران روستایی را تعیین تکلیف کنیم، این قشر به عنوان نیروی میدانی در داخل روستاها به جای همه ادارات خدمت کرده و امور مردم را پیگیری می کنند اما امنیت شغلی و چارت سازمانی ندارند، باید وضعیت این عزیزان شفاف شود.
کاظم زاده در تذکری به دولت توجه به تمدید وام های کشاورزی و زلزله در شهرستان ها حوزه انتخابیه خود را مورد تاکید قرار داد.
وی در تذکری به ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در بحث اعلام مناطق عملیاتی در شهرستان های حوزه انتخابیه با توجه به مستندات موجود توجه شود.
کاظم زاده همچنین در تذکری به دولت و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در خصوص اجرای رتبه بندی فرهنگیان توجه شود، وزارت بهداشت در خصوص تامین نیرو و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی در حوزه انتخابیه توجهات لازم در نظر گرفته شود.
کد مطلب: 115544
برچسب ها: یارانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *