۰
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

نیروی انتظامی باید برحجاب حساس باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی می خواهند حجاب و کشف حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند اما این مساله اخلاقی و اجتماعی است و نباید اجازه دهیم دشمن چنین القا کند که هر کس حجاب ندارد ضدانقلاب است.
نیروی انتظامی باید برحجاب حساس باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی می خواهند حجاب و کشف حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند اما این مساله اخلاقی و اجتماعی است و نباید اجازه دهیم دشمن چنین القا کند که هر کس حجاب ندارد ضدانقلاب است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر همدان، با بیان اینکه نیروی انتظامی بر روی برخی مسائل جامعه مانند حجاب باید حساسیت داشته باشد، ادامه داد: بر روی مسائلی مانند حجاب نباید بی توجه بود و یا خشونت آمیز برخورد کرد بلکه برخوردها باید منطقی، عقلانی و دلسوزانه صورت بگیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: اول صفر روزی است که اهل بیت(ع) وارد شام شدند و پنج صفر بنابر روایاتی روز شهادت حضرت رقیه(س) است و بر اساس احادیث اهل بیت(ع) سختی‌هایی زیادی در شهر شام و حکومت یزید دیده‌اند.
وی ادامه داد: جامعه شام آن روز جامعه‌ای است که تحت حکومت معاویه تربیت شده و در ظاهر یک حکومت دینی است اما در اصل یک حکومت غیردینی و طاغوتی است به همین علت مردم شام هیچ گونه آشنایی با اسلام‌ ناب و عمیق نداشتند و تبلیغات زیادی علیه حضرت علی(ع) صورت می‌گرفت و ایشان را ضدصلح و ضددین معرفی کرده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: معاویه فرزند ابوسفیان و هند جگرخوار حرف از تقوا، قیامت و وحدت مردم می‌زند و امام علی(ع) را دعوت به توحید می‌کند؛ وقتی مسیر جامعه اسلامی به انحراف کشیده شود امثال معاویه که با شمشیر حضرت علی(ع) با اسلام آشنا شده او را نصیحت می‌کنند.
شعبانی موثقی ادامه داد: معاویه در زمانی ۱۲۰ هزار منبر را فراهم کرد تا در خطبه‌های نماز جمعه ولی خدا را لعن کند، در جامعه‌ای که دائم‌ از علی(ع) بدگویی و علیه خاندانش شبهه پراکنی می‌شود و آنان را ضددین و ضدوحدت معرفی می‌کنند طبیعی است وقتی فرزندان ایشان وارد شهر شدند سه روز جلوی در شام نگه می دارند تا شهر را آذین ببندند.
وی با بیان اینکه اگر حکومت طاغوتی و مسئولان آن ضدولایت باشند در نهایت به جایی می‌رسند که به ولی خدا سنگ بزنند، خاطرنشان کرد: امروز نیز اهل بیت(ع) در شهر مدینه و مکه که جایگاه تولد حضرت علی(ع) است، غریب هستند و با وجود اینکه دشمنان سعی کردند اسم و رسمی از آنها نباشد و اهل بیت(ع) را نابود کنند اما ائمه نور خدا هستند و نور خدا نابود شدنی نیست.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنانس ضمن دعوت به "تقوا الهی" اظهار کرد: در یمن‌ معادله جنگ در حال تغییر است و در عملیات آخر توانستند هزارنفر از ارتش سعودی را به اسارت بگیرند و در عملیات قبلی نیز تجهیزات نفتی عربستان را بمباران کردند.
شعبانی موثقی با بیان اینکه در حال حاضر یمن با این دو عملیات اخیر دست برتر را در منطقه دارد، عنوان کرد: این پیروزی‌ها نشان داد نیروهای یمنی در عرصه جنگ به صورت جدی حضور دارند و دست خدا حامی حزب الله است، پس از این عملیات سعودی‌ها آنقدر شکست سنگینی خورده بودند که تلاش کردند جریان اسارت نیروهایشان رسانه‌ای نشود و حتی حاضر شدند برخی اسرای یمنی را آزاد کنند.
امام جمعه همدان همچنین ضمن اشاره به اختلاف افکنی‌های اخیر میان ایران و عراق، اظهار کرد: عربستان در تلاش است با حمایت آمریکا و اروپا ضعف خود را با برهم زدن نظم عراق برطرف کند و در فضای مجازی با اعلام هشتک‌هایی علیه حضور ایران در عراق تبلیغ شده است.
وی یادآور شد: این سیل عظیم جمعیتی که به سمت و سوی ولی خدا حرکت می‌کند این فتنه‌ها را خاموش خواهد کرد؛ دشمن به دنبال این است که ارتباط را قطع کند و از این جمعیت ۲۵ میلیونی هراس دارد اما موفق نخواهد شد.
شعبانی موثقی بیان کرد: مدیریت این جمعیت دشمنان را واقعا ترسانده و اگر این حرکت و وحدت مستحکم‌تر شود منافع برخی علت خطر می افتند به همین دلیل دنباله شبهه افکنی و اختلاف هستند.
کد مطلب: 115758
برچسب ها: همدان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *