۰
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ویژه اربعینی ها

شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو با برپایی تعمیرگاه‌های صحرایی و ارسال قطعات به شهرهای مرزی منتهی به عراق، طرح ویژه خدمات‌رسانی به زائران اربعین را آغاز کرد.
شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو با برپایی تعمیرگاه‌های صحرایی و ارسال قطعات به شهرهای مرزی منتهی به عراق، طرح ویژه خدمات‌رسانی به زائران اربعین را آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو - امروز (سه‌شنبه) در مراسم آغاز طرح خدمات‌رسانی به زائران اربعین، اظهار کرد: در راستای خدمات پس از فروش به زائران اربعین، از ٢٢ تا ٣٠ مهر خدمات از طریق اکیپ‌های مختلف بالغ بر ١٣۶٠ گروه امدادی، ٣٠ نمایندگی و ۶٠ فروشگاه در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور برای زوار پیش بینی شده است. این طرح در راستای اقداماتی است که طی سال‌های گذشته برای این ایام انجام شده، برای پنجمین سال اجرا می‌شود که بدون کوچکترین دغدغه و مسئله به زائران خدمات‌رسانی انجام شود.

وی افزود: بالغ بر شش میلیارد قطعاتی است که برای این طرح پیش‌بینی شده که به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها اعزام شدند تا بتوانند خدمات را به نحو احسنت به مشتریان ارائه دهند. خدمات جاده‌ای رایگان هستند اما در صورت تعویض قطعه بنا بر ضرورت، تنها هزینه قطعات و تجهیزاتی که استفاده می‌شوند، براساس چارچوب هزینه‌ها دریافت می‌شود.

مقیمی با بیان اینکه مانعی برای ارائه خدمات برای همه گروه‌های خودرویی نداریم، گفت: امسال نیز همچون سنوات سال گذشته علاوه براینکه برای تمامی خودروهای گروه ایران‌خودرو ارائه خدمات داریم، برای سایر خودروها نیز که دچار مشکل شوند، خدمت‌رسانی می‌کنیم. در خودروهایی که نیاز به قطعه داشته باشند، چنانچه قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن از مجموعه قطعات و تجهیزات ما قابلیت استفاده داشته باشد، خدمات‌رسانی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: به صورت شبانه‌روزی چهار نمایندگی و سه چادر در مرزهای خروجی مستقر هستند. کسانی که در این مدت به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند به صورت داوطلبانه از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند. علاوه براین شماره تلفن‌های ٠٩۶۴۴٠ نیز هم راه دیگر ارتباطی برای دریافت خدمات‌رسانی هستند.

سیدرضا حسینی - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو (ایساکو) - نیز در این مراسم گفت: در هشت محور مواصلاتی که به چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی وصل می‌شوند، ١٣۶٠ اکیپ مستقر هستند. علاوه‌ بر آن سامانه موبایل اپلیکیشن و تلفن‌های ٠٩۶۴۴٠ درگاه‌هایی هستند که مردم می‌توانند استعلام کنند. ضمن اینکه افراد ملبس به لباس‌هایی هستند که امروز بر تن همه مجموعه دیده شد.
کد مطلب: 116023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *