۰
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰

نفرات منتخب پرورش اندام روی سکو رفتند

با برگزاری رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی کشور، نفرات منتخب تیم‌ملی که قرار است در آینده نزدیک معرفی شوند، به روی سکو رفتند.
با برگزاری رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی کشور، نفرات منتخب تیم‌ملی که قرار است در آینده نزدیک معرفی شوند، به روی سکو رفتند.

حسین طباطبایی دبیر آموزش کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ایران شامگاه دیروز در حاشیه مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی کشور (انتخابی تیم‌ملی) که در سالن شش‌هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور 470 ورزشکار از سراسر کشور بودیم، افزود: بعد از دو روز رقابت، نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در حکم انتخابی تیم‌ملی و اعزام به رقابت‌های جهانی امارات بود، تصریح کرد: به همین خاطر شاهد رقابت سخت و نزدیکی توسط شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی مختلف بودیم که خوشبختانه با میزبانی خوبی که از زنجان در این دوره از رقابت‌ها دیدیم، بدون هیچ‌ حاشیه و مشکلی، رقابت‌ها بعد از دو روز و با معرفی نتایج تیمی و انفرادی به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، ادامه داد: ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف اعم از پرورش‌اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و ماسکولار با هم به رقابت‌ پرداختند که در نهایت، نفرات برگزیده بعد از قضاوت 42 داور معرفی شدند که قرار است نفرات اعزامی به مسابقات جهانی امارات معرفی شوند.

طباطبایی با یادآوری اینکه در نتایج تیمی بزرگسالان، تیم‌های قزوین، تهران الف و گیلان در رشته فیزیک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: در بخش بادی کلاسیک نیز خوزستان به همراه تهران الف و اصفهان در جایگاه اول تا سوم ایستادند. همچنین در رشته فیزیک کلاسیک، تیم تهران الف قهرمان شد، اصفهان بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و خراسان‌رضوی عنوان سومی را از آن خود کرد.

وی با اشاره به نتایج انفرادی این دوره از رقابت‌ها، با یادآوری اینکه در رده سنی جوانان که در رشته پرورش‌اندام برگزار شد، محمد امیری از البرز و مصطفی فتحی از مازندران عناوین نخست را در اوزان منهای 75 و به‌اضافه 75 کیلوگرم به دست آوردند، اظهار کرد: در رده سنی پیشکسوتان نیز فردین مردانی از چهارمحال و بختیاری، داوود یزدی از تهران، وحید فلاح از مازندران و علیرضا داوودی‌مهرانی از تهران عناوین نخست را در اوزان مختلف کسب کردند.

دبیر آموزش کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با اشاره به نتایج به دست آمده در رده سنی بزرگسالان که در پنج رشته برگزار شد، افزود: در رشته فیزیک این رقابت‌ها شیتنا لک‌پور از تهران، آریا نوروزی از آمل، فرید شیرمحمدزاده از تهران، سیدمصطفی سیدججینی از قزوین، مرتضی قاسمی‌وفایی از تهران و علی تمیمی از قزوین به مقام اول این رشته دست یافتند.

وی ادامه داد: در رشته فیزیک کلاسیک رده بزرگسالان نیز مقام قهرمانی به وحید سهرابی از اصفهان، بهزاد تنگسیری به همراه نوید سمایی و شایان یونسی از تهران و علیرضا حسن‌وند از کرج رسید. حامد قادری از تهران الف، محمد پورصابر از هرمزگان، سیدعظیم متولی از مازندران، سجاد حیدری چگینی از خوزستان و مجید یعقوبی از تهران الف عنوان نخست رشته بادی کلاسیک بزرگسالان را به دست آوردند.

دبیر آموزش کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با یادآوری اینکه در رشته ماسکولار این دوره از مسابقات، محمد میرزایی‌محمدی از تهران و هومن حسینیه از قزوین عناوین نخست را به دست آوردند، خاطرنشان کرد: در رشته پرورش‌اندام نیز مقام قهرمانی به حمیدرضا مهدی‌فر از اصفهان، سیدحسین کریمی از مازندران، فرشاد گنجی از تهران الف، صادق احمدی از خوزستان، محمدابراهیم ارزشمند به همراه مهدی ارزشمند و مجتبی ارزشمند از فارس، محمود شریف‌پور از تهران الف و مظاهر تابانی از آذربایجان‌شرقی رسید.
کد مطلب: 116218
برچسب ها: پرورش اندام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *