۰
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۸

کارت هدیه 99 هزارتومانی برای تقدیر از قهرمان پرورش اندام ایران!

در اتفاقی عجیب قهرمان سابق پرورش اندام ایران از هیات استان خود کارت هدیه 99 هزار تومانی دریافت کرد!
کارت هدیه 99 هزارتومانی برای تقدیر از قهرمان پرورش اندام ایران!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،شهروز آزاد قهرمان سابق پرورش اندام ایران در گفت و گو با جماران ، در خصوص دریافت کارت هدیه 99 هزارتومانی از هیات استان اردبیل گفت: بعد از لغو مسابقات آسیایی قرار شد هیات استان در مسابقات پرورش اندام که در اردبیل برگزار می‌شود از ما دعوت و تجلیل کنند البته از طریق اینستاگرام به ما اعلام کردند و کارت دعوتی در کار نبود؛ روابط عمومی به من پیام داد و گفت تشریف بیاورید! ما رفتیم و بماند که چه برخورد بدی شد مثلا صبح روز اول نگذاشتند از در ویژه ورزشکاران و پیشکسوتان وارد شویم و گفتند بلیت تهیه کنید و وارد شوید که بی احترامی شد.

او افزود: تا ساعت چهار بعد از ظهر اسم من را نخوانده بودند و من رفتم خودم پرسیدم که خواندند یا نه؟ تا  من را دیدند یک لوح تقدیر بدون قاب و یک کارت هدیه دادند. تشکر کردم و با خودم گفتم حداقل 1 میلیون و خرده‌ای تا 2 میلیون داخل کارت است و با روی باز تقدیم همسرم کردم و گفتم این حق تو است.  یکی از دوستانم که کنار ما بود و به او هم کارت هدیه داده بودند به من گفت بروم خرید کنم اما وقتی برگشت گفت شهروز می‌دانی چقدر داخل کارت بود؟ گفتم نه گفت فقط 99 هزار تومان است! خیلی ناراحت و عصبی شدم.

آزاد در ادامه تصریح کرد: من در صفحه بهزاد داداشی نایب رئیس هیات پیام دادم و گفتم واقعا متاسفم برای این کارت هدیه و بعد خود رئیس هیات به من پیام داد گفت "سلام من انعامی هستم اگر ناراحت هستی من فلان جا هستم کارت را برگردان" و گفتم در شان یک رئیس هیات نیست که این طور با ملی پوش برخورد کند؛ از این استان فقط من ملی پوش هستم و نباید این برخورد باشد که گفت ملی پوش هستی باش من اندازه وزنت کتاب خواندم. این آقا قبلا دو ماه رئیس هیات ووشو استان بوده که به دلیل یک سری کارها کنار گذاشته شد. نمی‌دانم چرا فردی که در رستوران به عنوان نانوا کار می‌کند به عنوان رئیس هیات انتخاب شده است.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم مسئولان و بزرگترهای ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ما هیچ چیزی نمی‌خواهیم؛ همه می‌دانند رشته پرورش اندام چقدر پرهزینه است. درست است مقابل این همه هزینه هدیه 99 هزار تومانی بدهند؟ نیاز مالی دارم و 10 ماه است نامزد کردم اما بیشتر به احترام نیاز دارم. به خاطر سختی هایی که در این سال ها متحمل شدم افسرده شده بودم و می خواستم کلا این رشته را کنار بگذارم چون هیچ کس پیگیر من نشد که بیاید بگوید زحمت کشیدی و بخشی از خسارت‌هایی که به تو وارد شده را جبران می کنیم. خیلی کارها می‌توانستند بکنند اما هیچ کس کاری نکرد و من هنوزم که هنوز است 40 میلیون بدهکارم و در ماه هرچه قدر در می‌آورم بدهی می‌دهم. من یک جاهایی به پول نیاز ندارم اما شخصیتم باید حفظ شود نه تنها من همه ورزشکاران همین هستند؛ نمی‌گویند اینقدر هزینه کردم و باید مثلا 10 سکه بدهید که اگر هم این کار را کنند گوشه‌ای از هزینه زندگی ما را می‌گیرد اما بیشتر به دنبال احترام هستیم.
کد مطلب: 174342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *