۰
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱

امیرغفور: والیبال ایران می تواند قهرمان گروه مرگ شود

احساس خیلی خوبی دارم. آمریکا قهرمان لیگ جهانی است و ما انتظار داشتیم با حریف دشواری رو به رو شویم.
امیرغفور: والیبال ایران می تواند قهرمان گروه مرگ شود
ایران در دو مسابقه نخست خود در رقابتهای قهرمانی جهان مقابل تیم های پرقدرت ایتالیا و آمریکا به برتری رسیده است.

به گزارش فریادگر امیر غفور بازیکن تاثیرگذار ایران در مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی والیبال، از ایران به عنوان تیمی که می تواند از گروه D به عنوان صدرنشین صعود کند، نام برده است.

* در خصوص نتیجه دیدار با آمریکا چه احساسی داری؟
- احساس خیلی خوبی دارم. آمریکا قهرمان لیگ جهانی است و ما انتظار داشتیم با حریف دشواری رو به رو شویم. ما در دیدار با این تیم، سرویس‌‎های ریسکی زدیم که خیلی قدرتمند بودند و نتیجه گرفتیم.

* مشکلات اصلی شما در ست‎های سوم و چهارم چه بودند؟
- ما ست‎های اول و دوم را به این دلیل بردیم که آمریکایی‌ها در دریافت سرویس‎های ما مشکل داشتند. پس از آن، آنها تغییراتی در تیمشان دادند و بازی بهتری ارائه کردند. ما در این ست‎ها در دریافت‌ها با مشکل مواجه شدیم. اما انگیزه در تیم ما خیلی بالا بود و توانستیم بر مشکلات فائق آییم و بازی را در مجموع برنده شویم.

* با در نظر گرفتن بازی‎های آینده، آیا شما جای پیشرفت برای تیم خودتان می‎بینید؟ مهم ترین عنصری که شما فکر می‎کنید باید روی آن کار کنید، کدام است؟
- ما واقعا باید روی دریافت‎هایمان کار کنیم چراکه در بازی با آمریکا در ست‎های سوم و چهارم دریافت‎های خوبی نداشتیم. من نگران سرویس‎هایمان نیستم. در بازی با آمریکا خیلی خوب بودند. ضمن اینکه پاسور ما یکی از بهترین‎های جهان است.

* گروه D را گروه مرگ می‎نامند. آیا تیم بخصوصی هست که شما آن را برای تیم ایران خطرناک ببینید؟
- ما بیشتر از همه نگران آمریکا بودیم. بازی‎های باقیمانده، خوب هستند. فکر می‌کنم بزرگ ترین ریسک در بازی با حریفان به زمانی برمی‎گردد که تمرکز خود را از دست بدهیم و دچار اشتباه شویم. فکر می‎کنم آماده قهرمانی در گروه D هستیم.

* تیمی که بخواهد قهرمان شود باید ۱۳ بازی را ببرد. فکر می‎کنید مهمر‎ترین اصل برای چنین تورنمنتی بلندی چیست؟
- ما با ۱۴ بازیکن به اینجا آمده‎ایم که توان حضور در میدان را دارند. همه آنها ستون‌های تیم هستند و می‌توانند در موفقیت‌های آینده سهم داشته باشند.
منبع: مهر
کد مطلب: 41010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *