۰
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

درگذشت رییس عقیدتی سیاسی راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور در یک سانحه رانندگی خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور در یک سانحه رانندگی خبر داد.
به گزارش تارنمای پلیس، سردار سید کمال هادیانفر گفت: متاسفانه روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور و راننده وی که برای انجام ماموریت اربعین در حال حرکت به نواحی مرزی بودند که دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست داد. 
وی در مورد علت وقوع این حادثه گفت:خستگی راننده خودروی مقابل علت بروز این حادثه تشخیص داده شد. متاسفانه راننده این خودرو هیچ یک از موارد را رعایت نکرده و دچار خستگی و خواب‌آلودگی نیز بوده است.
سردار هادیانفر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ماموران پلیس راهور ناجا در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و ۴۷ شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند، افزود: مدیریت ترافیک، تأمین ایمنی و ترددها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.
رئیس پلیس راهور ناجا به ۶.۵ میلیون تردد در مرزهای چهارگانه اشاره کرد و گفت: ۶۵ درصد زائران امسال از خودروی شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که تهدیدی برای خود و دیگران محسوب نشوند.
کد مطلب: 116798
برچسب ها: راهور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *