۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶
رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد

سدمعبر نمایشگاه‌داران غیرقانونی است

پلمپ 6 نمایشگاه متخلف در اردبیل
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: 6 نمایشگاه اتومبیل دراردبیل به خاطر سدمعبر در پیاده‌رو و تخلفات مکرر پلمپ و تعطیل شدند.
سدمعبر نمایشگاه‌داران غیرقانونی است
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: 6 نمایشگاه اتومبیل دراردبیل به خاطر سدمعبر در پیاده‌رو و تخلفات مکرر پلمپ و تعطیل شدند.
سیدحجت فتاحی 6 مرداد در جلسه شورای ترافیک شهر اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر ایجاد ترافیک و اختلال در نظم عمومی از سوی برخیاز نمایشگاه‌داران اکیپی تلفیقی شکل گرفت تا این موضوع در دستور کار و بررسی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این اکیپ تلفیقی که شامل پلیس راهور، پلیس انتظامی، نماینده دادستان و اتاق اصناف و همچنین اتحادیه نمایشگاه‌داران بود با سرکشی به مسیرهای مختلف به صاحبان نمایشگاه‌هایی که تخلفی را در حوزه توقف خودروها و سد معبر داشتند، تذکرات لازم را ارائه کردند.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: ما در فاز اول تذکر لسانی، ارشادی و بیانی را در دستور کار قرار دادیم تا نمایشگاه‌داران را متوجه تخلفات خودشان کنیم.
فتاحی ادامه داد: در مرحله دوم این بازدیدها تعدادی از صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل تذکرات لسانی و ارشادی ما را نادیده گرفته بودند که تصمیم بر آن شد تا این مجموعه‌ها را پلمپ کرده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کنیم.
وی افزود: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا تعدادی از نمایشگاه‌داران متخلف با توقف خودرو در پیاده‌روها اختلالی را در رفت و آمد مردم و نظم ترافیکی ایجاد کنند.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل اظهار کرد: این بازدیدها و نظارت‌ها به شکل مستمر خواهد بود و تلاشمان بر این است تا ضمن تجلیل از صاحبان نمایشگاه‌های متعهد به اصول و قواعد کار با متخلفان در این زمینه برخورد کرده و حتی با تشکیل پرونده آنها را به مراجع قضائی مراجعه کنیم.
فتاحی خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایشگاه‌داران صاحبان برخی از واحدهای تجاری و خدماتی نیز فضای پیرامونی واحدهای خود را به شکل اختصاصی به پارکینگ و توقف خودروها تبدیل کرده‌اند که قطعا با چنین رویه‌ای نیز برخورد شده و متخلفان به جرایم سنگین محکوم خواهند شد.
کد مطلب: 133605
برچسب ها: راهور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *