۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲

اعتراض صنوف خانه سینما به صندوق اعتباری هنر

جمعی از صنوف خانه سینما نسبت به روند "عملکرد صندوق اعتباری هنر" اعتراض‌شان را مطرح کردند و درخواست کردند تا مدیران خانه سینما این روند را پیگیری کنند.
جمعی از صنوف خانه سینما نسبت به روند "عملکرد صندوق اعتباری هنر" اعتراض‌شان را مطرح کردند و درخواست کردند تا مدیران خانه سینما این روند را پیگیری کنند.
به گزارش ایسنا، در متن ارسالی آمده است: «بی‌اعتنایی شگفتِ «صندوق اعتباری هنر» به اعتراض‌ها در باره شیوه‌ی خدمت رسانی‌اش نشان از این پدیده‌ی زشت دارد که مدیران صندوق برای سلامت و جان و روان افراد تحت پوشش‌اش ارزشی قائل نیستند. ریال‌ریال دستمزد ماهانه مدیران صندوق اعتباری هنر برای این است که خدمتی در خور به هنرمندان ارایه دهند و بدون انجام این‌ خدمت علتِ وجودی ندارند.
انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران در بیانیه‌ی پیشین، نارضایتی اعضایش از بیمه تکمیلی و روند بازپرداخت هزینه‌های درمانی را اعلام کرد. انتظار داشتیم مدیران صندوق اعتباری هنر ناکارآمدی‌هایشان را اصلاح کنند که تا الان تغییری مشاهده نکرده‌ایم.
این‌بار به همراه صنوف دیگر و همدلی هیات‌مدیره و مدیرعامل خانه‌سینما منتظریم با اقدام سریع مدیران خانه‌سینما این بی‌اعتنایی غیرقابل تحمل صندوق اعتباری هنر به پایان رسد.
حداقل ۹ ماه تا اتمام این دوره‌ی قراردادِ بیمه تکمیلی باقیمانده است. راهی پیدا کنید که بیش از این اعضای خانه سینما تحت فشار و بی‌پناه نباشند.»

نام انجمن ‌صنفی فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران -  شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران - انجمن ‌صنفی فیلم‌برداران سینمای ایران - انجمن ‌صنفی تدوین‌گران سینمای ایران - کانون آهنگسازان سینمای ایران - انجمن ‌مدیران تولید سینمای ایران - انجمن ‌صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینما - انجمن‌ صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما - انجمن جلوه‌های بصری سینما - انجمن‌ صنفی طراحان فنی و مجریان صحنه سینما - انجمن ‌صنفی دستیاران فیلمبردار سینما - انجمن ‌صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما - انجمن ‌صنفی بازیگران و بدل‌کاران سینما در ذیل این بیانیه آمده است.
کد مطلب: 116997
برچسب ها: خانه سینما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *