۰
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
اظهارنظر توحیدی درباره‌ی انتشار دستور مجدد رییس‌جمهور برای بازگشایی خانه سینما

متاسفیم که تاکنون این دستور پنهان شده است

متاسفیم که تاکنون این دستور پنهان شده است
رهاد توحیدی در پی انتشار نامه‌ی رییس‌جمهور درباره‌ی تاکید بر بازگشایی خانه سینما گفت: متاسفیم که تاکنون این دستور پنهان شده است و روشن است که چرا پنهان شده است چون نمی‌خواستند مشکلات بصورت قانونی حل شود.

رییس هیات مدیره‌ی خانه سینما در پی تاکید دوباره‌ی محمود احمدی‌نژاد نسبت به بازگشایی خانه سینما به خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب ادامه داد: رفع این مشکل از مجاری قانونی به نفع جامعه‌ی اصناف سینمای ایران بود اما این اراده وجود نداشت.

توحیدی تصریح کرد: مواضع آقای احمدی‌نژاد برای ما روشن بود و امیدواریم موانع برطرف شود تا کارنامه‌ی سازمان سینمایی بیش از این سیاه نشود.

رییس هیات مدیره‌ی خانه سینما در پی بیانیه‌ی اخیر ۲۳ صنف و واکنش نسبت به فراخوان برگزاری مجمع عمومی و غیرقانونی خواندن آن همچنین توضیح داد: دو قرائت برای بازگشایی خانه سینما وجود دارد، قرائتی که معتقد است چه براساس اساسنامه موجود و چه براساس اساسنامه اصلاح‌ شده هیات مدیره خانه سینما برگزارکننده مجمع عمومی خانه سینما باشد واعضاء اصناف ۲۹ گانه، حاضر در مجمع عمومی باشند اما قرائت دیگر برای بازگشایی خانه سینما حضور اصنافی که توسط دولت برخلاف موازین تشکیل شده‌اند و برگزاری یک مجمع عمومی است که ما زیر بار این مجمع عمومی نمی‌رویم.
کد مطلب: 34232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *