۰
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
ایده‌ای نو در ایران:

زباله‌ بدهید غذای برای گربه‌ها بگیرید

موضوعی که امروزه در سطح کلان‌شهرهایی به یک بحث مهم تبدیل شده، سلامت حیوانات است که مانند انسانها به غذایی که مصرف می‌کنند بستگی دارد.
موضوعی که امروزه در سطح کلان‌شهرهایی به یک بحث مهم تبدیل شده، سلامت حیوانات است که مانند انسانها به غذایی که مصرف می‌کنند بستگی دارد. اکنون در سطح شهر تهران دو بوستان بزرگ (قیطریه و نیاوران) که تحت نظارت شهرداری هستند به دستگاههای غذارسان به گربه‌ها مجهز شده‌اند، دستگاههایی که شاید در سطح جهان ایده‌ای نو مجسوب نشود اما در ایران تازه است.
این دستگاهها قابلیت دریافت زباله‌های بازیافتی در ازای غذای خشک گربه را دارند، به این صورت که افراد بطریها و یا ظروف پلاستیکی یا بازیافتی خود را از دریچه‌ی تعبیه شده روی دستگاه به داخل می‌اندازند و در ازای هر بطری مقداری معین غذای خشک گربه به ظرف پایین دستگاه ریخته می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند آب تمیز را هم درون ظرف آب پایین دستگاه بریزند.
تا کنون هم استقبال خوب و چشمگیری از این دستگاهها صورت گرفته به طوری که شهروندان زباله‌های بازیافتی خود را جمع‌آوری می‌کنند و به بوستانها می‌آورند تا در دستگاه بریزند و در غذارسانی به حیوانات بی‌سرپرست شریک شوند.
کد مطلب: 117156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *