۰
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸
کواکبیان در جمع مسئولان روابط عمومی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان تهران:

صداقت با مردم رمز موفقیت روابط عمومی ها

روابط عمومی ها تریبون مطالبات مردم و تابلوی واقعیت های ادارات باشند
روز چهارشنبه اول آبان ماه در محل شرکت فرودگاه های کشور، نشستی با حضور مسئولان روابط عمومی پنجاه دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و ادارات دولتی شهرستان تهران با دعوت روابط عمومی فرمانداری تهران برگزار شد.
صداقت با مردم رمز موفقیت روابط عمومی ها
روز چهارشنبه اول آبان ماه در محل شرکت فرودگاه های کشور، نشستی با حضور مسئولان روابط عمومی پنجاه دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و ادارات دولتی شهرستان تهران با دعوت روابط عمومی فرمانداری تهران برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در این نشست پس از خیر مقدم معاون رئیس و مسئول روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور و سخنان تعدادی از مسئولان روابط عمومی ها، دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تفصیل در مورد جایگاه و اهمیت روابط عمومی در نظام جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.
وی با استناد به آیه 200 سوره آل عمران، چهار توصیه خداوند را زمینه ساز فلاح و رستگاری جامعه دانست. وی پس از توضیحاتی در مورد ((صبر)) در برابر هواهای نفساني، ((توصیه به صبر)) و ((تقوای الهی)) به تفصیل در مورد ((برقراری رابطه)) نکاتی را بیان کرد و اسلام را دین اجتماعي و ارتباطات عمومی دانست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه بشری در استفاده از ابزار نوین اطلاع رسانی و تبلیغات گفت: دوره آن زمانی که ما می خواستیم صرفاً با برگزاری مراسم دعای کمیل و زدن چند پلاکارد و بنر و امثال آن، گزارش روابط عمومی را به مردم ارائه دهيم، گذشته است. امروزه باید از مردم مشورت گرفت و با مردم رو راست بود. زیرا مهم ترین رمز موفقیت روابط عمومی ها همین صداقت با مردم است.
کواکبیان با استناد به آیات و روایات متعدد در زمینه شور و مشورت با مردم و صداقت در گفتار و رفتار و راستگویی و امانتداری، دو جانبه گرایی را از اهم وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: آن روابط عمومی که بخواهد یک جانبه گزارشگر دستگاه اجرایی باشد و نتواند مطالبات مردم را منعکس کند حتماً موفق نخواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان خاطراتی از دوره جنگ تحمیلی گفت: اگر مردم از ما صداقت ببینند حاضرند با همه مشکلات ناشی از تحریم ها مقاومت كنند و با مسئولان همراهی نمایند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت دیپلماسی عمومی در روابط بین المللی گفت: روابط عمومی ها پلی هستند بین مردم و حکومت و علاوه بر اینکه تابلوی واقعیت های ادارات خودشان هستند حتماً باید تریبون مطالبات مردم هم باشند.
کواکبیان در پایان با اشاره به اهمیت مرکز کنترل هوایی در شرکت فرودگاه های کشور بر ضرورت تأمین بودجه این مرکز برای روزآمد شدن و خرید تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی کامل پروازها تاکید کرد.
کد مطلب: 117160
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *