۰
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۱
اطلاعیه ستاد نمازجمعه تهران؛

اقامه نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله امامی‌کاشانی

ستاد نماز جمعه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به عظمت عید سعید قربان و تقارن آن با روز جمعه ، نمازجمعه این هفته برگزار نمی‌شود
 ستاد نمازجمعه در اطلاعیه‌ای برنامه‌های اقامه نماز عید سعید قربان در روز جمعه را اعلام کرد؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
عید قربان، روز اثبات عشق و تسلیم، پرشکوه‌ترین ایثار و زیباترین جلوه تعبد در برابر الله، روزی که انسان در برابر معشوق ازلی هیچ‌ شدن را می‌پذیرد؛ خود و همه چیز را فدای معبود می‌کند و تعبد، بندگی و شهادت را که نتیجه عرفان، شهود و دیدار یار است؛ نمایان می‌سازد و فصل دیگری از عبودیت و تسلیم را رقم می‌زند.
عید قربان یادآور عشق و اخلاص و بندگی ابراهیم(ع)، یادآور ایثار و فداکاری اسماعیل(ع) در برابر قدرت لایزال الهی و به پیشگاه خالق یکتاست، جایی که رایحه شجاعت و از خودگذشتگی بر پهنای عرصه وجود و هستی عطرافشانی می‌کند، عیدی که نویدبخش سعادت و سربلندی سیل خروشان امت اسلامی است.
بدینوسیله ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، به اطلاع امت خداجوی، مومن و انقلابی ایران اسلامی می‌رساند با توجه به عظمت عید سعید قربان و تقارن این عید سعید با روز جمعه، نمازجمعه این هفته مورخه ۵/۸/۹۱ برگزار نمی‌شود و نماز عید سعید قربان در ساعت ۸:۲۰ به امامت استاد اخلاق حضرت آیت‌الله امامی کاشانی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
لذا برنامه‌های ستاد نمازجمعه جهت برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید سعید قربان با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید از ساعت ۷ صبح آغاز و سپس دعای ندبه توسط مداح ارجمند جناب آقای حاج سعید حدادیان ارائه خواهد شد.
در پایان به اطلاع می‌رساند که درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۶ صبح به روی نمازگزاران عزیز باز خواهد بود و سرویس‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی از همان ساعات اولیه صبح، جهت جابجایی نمازگزاران مؤمن و متدین، آماده ارائه خدمات هستند.

ستاد نمازجمعه تهران
کد مطلب: 11773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *