۰
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در نشست احزاب این جبهه با هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس:

انسجام درونی جبهه اصلاحات مهم‌ترین راهبرد ما در انتخابات است

 شورای هماهنگی جبهه اصلاحات میزبان هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بود. در این نشست مصطفی کواکبیان، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی از حدود صد نفر از اصلاح‌طلبانی که از سوی هیات‌های اجرایی در سراسر کشور رد صلاحیت شده‌اند، ارائه کرد.
انسجام درونی جبهه اصلاحات مهم‌ترین راهبرد ما در انتخابات است
 شورای هماهنگی جبهه اصلاحات میزبان هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بود.
به گزارش «مردم‌سالاری آنلاین»، در این نشست ابتدا مصطفی کواکبیان، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارشی از حدود 100 نفر از اصلاح‌طلبانی که از سوی هیات‌های اجرایی در سراسر کشور رد صلاحیت شده‌اند؛ ارائه کرد و اظهار داشت: ما حتما پیگیر این موضوع هستیم و از هیات‌های نظارت شورای نگهبان می‌خواهیم با بی‌طرفی کامل و رعایت عدالت و قانون نگذارند هیچ‌گونه حقی از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تضییع شود.
دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ادامه با بیان اینکه ما در انتخابات به‌دنبال ارائه لیست واحد هستیم تاکیدکرد: در شرایطی که عده‌ای از عناصر افراطی با ایجاد جنگ روانی به‌دنبال مأیوس کردن مردم از حضور در عرصه انتخابات هستند تنها راه عقلانی برای سیاست‌ورزی در شرایط کنونی انسجام درونی و اتحاد همه احزاب اصلاح‌طلب است و هرکسی در چنین شرایطی از یأس و ناامیدی و تفرقه و اختلاف دم بزند قطعا نمی‌تواند خودش را همراه جبهه اصلاحات بداند و ما می‌دانیم که مجلس دهم علی‌رغم خدمات فراوان دچار ضعف‌هایی هم بوده است که به دلیل نداشتن اکثریت پارلمانی فراکسیون اصلاح‌طلبان نباید این ضعف‌ها را به پای اصلاحات نوشت؛ هرچند اعضای این فراکسیون کارنامه جداگانه‌ای از عملکرد مثبت در طول مجلس دهم داشته‌اند اما در جمع‌بندی مجموع عملکرد فراکسیون نیز ما به نتایج مثبتی خواهیم رسید.
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به ده‌ها طرح قانونی و چندین مورد از تحقیق و تفحص و سوال از وزرا و تذکرات کتبی و شفاهی و پیگیری امور مردم قول داد در نشست دیگری با حضور هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران گزارش کاملی از عملکرد نمایندگان تهران مطرح شود.
شایان ذکر است در این نشست علاوه بر محمدرضا عارف، سایر اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید نیز گزارشی از عملکرد این فراکسیون را ارائه دادند و در پایان نیز تعدادی از دبیران کل احزاب دیدگاه‌های خودشان را در زمینه عملکرد مجلس دهم و فراکسیون امید و همچنین نحوه هماهنگی برای فعالیت مربوط به انتخابات مجلس یازدهم ارائه کردند.


کد مطلب: 120690
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *