۰
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵

گلایه عارف از ردصلاحیت کاندیدهای اصلاح‌طلب

رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه در تایید صلاحیت‌ها باید مر قانون رعایت شود اظهار کرد: متاسفانه در برخی استانها در رد صلاحیت‌ها افراط صورت گرفته است.
رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه در تایید صلاحیت‌ها باید مر قانون رعایت شود اظهار کرد: متاسفانه در برخی استانها در رد صلاحیت‌ها افراط صورت گرفته است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دومین نشست شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با رابطان استانی با تاکید بر این که هنر اصلاح طلبان پیروزی در شرایط سخت است گفت: حوادث آبان ماه باعث شرمندگی همه مسئولان شد چرا که در اجرای تغییر نزخ بنزین بی تدبیری صورت گرفت.
وی افزود: حرف و حدیث‌های فراوانی درباره حوادث آبان ماه وجود دارد که متاسفانه تاکنون هیچ مرجع رسمی در این خصوص پاسخگو نبوده است.
عارف با تاکید بر لزوم تداوم دلجویی از خانواده آسیب دیده گان، در بخش دیگر از اظهارات خود اشاره کرد: از هیات‌های اجرایی که با محوریت دولت شکل گرفته اند برای رد صلاحیت کاندیدهای شاخص جریان اصلاح طلب گلایه جدی داریم، لازم است که هیات نظارت جبران کند، هیات‌های اجرایی و نظارت انتخاب را  به مردم واگذار کنند. در تایید صلاحیت‌ها باید مر قانون رعایت شود، متاسافانه در برخی استانها در  رد صلاحیت‌ها افراط صورت گرفته است.
رییس فراکسیون امید مجلس با بیان این موضوع که با برخی آیه یاس خواندن‌ها در زمین رقیب بازی نکنیم، تاکید کرد: اگر در درون جبهه اصلاحات کوتاه نیاییم، فضا را برای رقیب آماده می‌کنیم.
وی همچنین بیان کرد: باید مناسب‌ترین فرد با مقبولیت عامه در هر حوزه انتخاب شود و وحدت و انسجام جبهه اصلاحات نباید قربانی فرد و افراد شود.
عارف در پایان تاکید کرد: طرح سرا هزینه‌های تهیه لیست را کاهش می دهد.
کد مطلب: 120809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *