۰
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷
فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد:

کشف ۸۲۵ کیلو تریاک در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۸۲۵ کیلوگرم تریاک طی سه عملیات مختلف توسط پلیس از قاچاقچیان کشف شده است.
 
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۸۲۵ کیلوگرم تریاک طی سه عملیات مختلف توسط پلیس از قاچاقچیان کشف شده است.
سردار رهام‌بخش حبیبی در توضیح نحوه کشف ۸۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در فارس گفت: بخشی از این مواد شامل ۳۲۰ کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان داراب و هنگام کنترل خودروهای عبوری و از یکدستگاه پراید کشف شد.
به گزارش تارنمای پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه در ارتباط با مواد کشف شده در داراب یک قاچاقچی دستگیر شده است، گفت: در عملیات دیگری مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، پس از اینکه مطلع شدند قرار است مقادیری موادمخدر در محدوده این شهرستان جابه جا شود، اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده و موفق به کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک شدند.
او با بیان اینکه این مواد مخدر از یک دستگاه سمند کشف شد، گفت: در این ارتباط هم ۳ قاچاقچی دستگیر و به دستگاه قضایی دلالت شدند.
فرمانده انتظامی فارس گفت: در سومین عملیاتی که طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی‌های شهر شیراز، به ۲ خودرو پژو ۴۰۵ و پراید مظنون شده و آنها را متوقف کردند.
حبیبی گفت: در بازرسی از این ۲ خودرو، ۳۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
کد مطلب: 120814
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *