۰
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶

آیا برانکو به پرسپولیس تخفیف می‌دهد؟

مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به دنبال مذاکره با سرمربی پیشین خود است تا دو طرف مصالحه کنند.
مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به دنبال مذاکره با سرمربی پیشین خود است تا دو طرف مصالحه کنند.
مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه نمایندگان باشگاه پرسپولیس در زاگرب با برانکو ایوانکوویچ، اظهار کرد: پیرو سیاست باشگاه برای مصالحه با برانکو و همین‌طور تمایل سرمربی پیشین پرسپولیس برای انجام مذاکره، جلسه‌هایی برگزار کردیم و صحبت‌هایی انجام دادیم. در این جلسه طرف‌ها مواضع خود را مطرح کردند و قرار بر این شد که جلسه‌ها ادامه داشته باشد تا خواسته‌ها به هم نزدیک‌تر بشود.
او در پاسخ به این شوال که آیا برانکو از خواسته‌های خود، عقب نشینی کرده است یا خیر؟ گفت: بله، برانکو پیش از این مسائلی را مطرح کرده بود و در این جلسه گفت می‌تواند از بخشی از خواسته‌ها کوتاه بیایند.
خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا این کوتاه آمدن همان تخفیف دادن به باشگاه پرسپولیس می‌شود؟ گفت: حساب و کتابی وجود داشت که باید شرایط آن مشخص می‌شد. به نظر می‌آید در بحث مالی مشخصات تعیین شده است. در کل وقتی بحث مذاکره مطرح بشود دو طرف باید از بخشی از خواسته‌های خود کوتاه بیایند.
مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره این که اگر دو طرف به توافق نرسند، باشگاه توان انجام کار حقوقی مناسب را دارد یا خیر؟ گفت: ما در بحث حقوقی احتیاط لازم را داریم. درباره این موضوع یک دعوای حقوقی مطرح شده و ما در زمان مناسب پاسخ خودمان را ارائه کردیم و در کنار این پاسخ به دنبال مذاکره برای رسیدن به مصالحه هستیم.
کد مطلب: 121043
برچسب ها: برانکو پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *