۰
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۲

جمهوري اسلامي محبوب ترين نظام است

معاون اول قوه قضائیه گفت : امروز جمهوری اسلامی محبوب ترین نظام از دیدگاه ملت هاست .
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در اختتامیه نخستین کنگره بین المللی امام علی النقی (ع) افزود : نظام استکباری امریکا و رژیم صهیونیستی منفور ترین نظامها هستند .
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت : ضد استعماری و ضد استبدادی بودن و همچنین اسلام خواهی وجه مشترک این بیداری در مصر ،تونس ،‌لیبی است .
رئیسی افزود: اندیشه نظام سلطه در سالهای اخیر این بوده است که با چه موانعی برای سلطه گری و چپاول ملتها روبروست .
وی گفت : مهمترین مانع در مقابل نظام سلطه ، اسلام و مسلمانانی هستند که با اسلام ناب محمدی در مقابل نظام سلطه می ایستند .
رئیسی افزود : نظام سلطه برای سلطه گری و چپاول ملتها دست به اقداماتی شامل اشغال کشورهای اسلامی ، اختلاف افکنی میان مسلمانان و تشکیل امپراطوری خبری دست زد .
وی با اشاره به فیلم توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)‌ گفت: پشت سر این اقدامات صهیونیست ها هستند که مقدسات و ذهن و فکر مسلمانان را هدف قرار داده اند.
رئیسی با اشاره به اقدامات توهین آمیز به مقدسات مانند کاریکاتورهای روزنامه دانمارکی، اقدام کشیش آمریکایی و همچنین فیلم توهین آمیز اخیر افزود : اینها همه حلقه های یک جریان است که اسلام و مقدسات را هدف قرار داده است و می خواهد حساسیت سنجی کند .
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: آن اسلامی که پرچمدار مکتب انتظار است و به ملت ها امید می دهد ، فرهنگی است که بنیانگذار آن امام هادی (ع) و مبانی آن در زیارت جامعه کبیره متجلی است.
رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اسلام هراسی و همچنین ایران هراسی گفت: ایران انقلابی به ملت ها امید می دهد تا به جلو حرکت کند .
وی گفت : بصیرت ،‌در صحنه بودن و دشمن شناسی می تواند توطئه های دشمنان علیه ما را بی اثر کند .
برگزیدگان نخستین کنگره امام علی النقی (ع) در مراسمی در تالار اندیشه حوزه هنری معرفی و قدردانی شدند .
کد مطلب: 12165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *