۰
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
نايب رئيس هيات مديره ايران خودرو تشريح كرد:‌

افزايش ايمني در محصولات ایران خودرو

نايب رئيس هيات مديره ايران خودرو از اجراي پروژه‌هاي افزايش ضريب ايمني محصولات توليدي اين خودروساز دربرابر سرقت در سال جاري خبر داد و گفت: ‌همكاري بسيار خوبي بين ايران خودرو و پليس آگاهي در اين زمينه وجود دارد.
افزايش ايمني در محصولات ایران خودرو

نايب رئيس هيات مديره ايران خودرو از اجراي پروژه‌هاي افزايش ضريب ايمني محصولات توليدي اين خودروساز دربرابر سرقت در سال جاري خبر داد و گفت: ‌همكاري بسيار خوبي بين ايران خودرو و پليس آگاهي در اين زمينه وجود دارد.
مردم سالاری آنلاین- حسن وفادار در نشستي كه به منظور ارتقاء سطح دانش و توان عملياتي  افسران برگزيده مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان‌هاي سراسر كشور در ايران خودرو برگزار شد، گفت: ‌با دستور مدير عامل ايران خودرو مبني بر افزايش ضريب ايمني محصولات تيمي از معاونت‌هاي كيفيت، ‌مهندسي، ساپكو و مركز تحقيقات تشكيل شده است.
وي افزود: اين تيم با برگزاري 30 جلسه كارشناسي، اصلاحات لازم را براي افرايش ضريت ايمني در قفل درب خودروهاي توليدي و ساير نقاط آسيب پذير در برابر سرقت انجام داده است.
وفادار اظهار كرد: افزايش ايمني قفل درهاي جانبي خودروهاي 405، پارس، سمند، سورن، آريسان و درب موتور 206 و رانا از جمله اين اقدمات است. همچنين ارتقاي ايمني درهاي جانبي خودروهاي دنا و دناپلاس در دست اجرا است.
نايب رئيس هيات مديره ايران خودرو با اشاره به تمهيدات لازم براي افزايش ضريب امنيت و پيشگيري از سرقت خودرو در شركت ايران خودرو اتخاذ شده، تصريح كرد: اين امر نوعي احساس آرامش را در ميان مشتريان اين شركت ايجاد كرده است. 
وفادار با اشاره به تاثير اجراي اين پروژه‌ها در ارتقاي تصوير ذهني جامعه نسبت به ايران خودرو، از تلاش‌هاي پليس آگاهي  ناجا در همكاري با اين خودروساز در راستاي افزايش ضريب ايمني محصولات توليدي قدرداني كرد. 
در ادامه، نماينده مديرعامل و رئيس كميته افزايش ايمني خودرو در برابر سرقت ايران خودرو  با تشريح  اقدامات صورت گرفته در اين شركت در ايمن سازي محصول نهايي افزود:‌ با بهره‌گيري از دانش طراحي ساخت داخل تغييرات تازه‌اي در قالب محصولات اجرا مي شود كه در ايمن سازي هرچه بيشتر خودروهاي توليدي اين گروه در مقابله با سرقت كمك مي‌كند. 
بلوك آذري خاطر نشان كرد: دكمه قفل در خودرو 206 تيپ 2 در مدل هاي سال آينده حذف مي شود.
همچنين، حسين فيروزفر دبير كميته افزايش ايمني خودرو، با توضيح عملكرد سيستم رديابي قطعات گفت: اجراي سيستم رديابي قطعات توانسته علاوه بر شناسنامه دار كردن قطعات مهم به‌كار رفته در خودرو، از قبيل اي.سي.يو، اكسل‌ها، گيربكس خودرو و ...  در تشخيص مدت گارانتي قطعات و ارائه بازخورد به ما كمك بسياري مي كند.
وي تاكيد كرد: با همت و تلاش مهندسان و پرسنل  گروه صنعتي ايران خودرو، از سال 86 تا كنون،  بيش از 7ميليون و ششصد هزار دستگاه از محصولات توليدي اين شركت به سيستم رديابي مجهز شده است و در مجموع  بيش از 270 ميليون قطعه به كار رفته در اين محصولات، به راحتي قابل رديابي و شناسايي هستند.
سرهنگ نيكان فر از افسران ناجا حاضر در جلسه نيز با تقدير از عملكرد ايران خودرو در زمينه ارتقاي سطح ايمني محصولات توليدي اين شركت گفت:‌ سيستم نرم افزاري رديابي قطعات به ناجا در كشف خودروها و قطعات سرقت شده در سراسر كشور، كمك شاياني كرده است.
 
کد مطلب: 121754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *