۰
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

ضرورت حمایت دولت از قطعه سازان

محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌ها، خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد. در این بازدید مهندس سخا مدیرعامل این شرکت قطعه سازی و مدیران بخش‌های مختلف از فعالیت‌ها، مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت توضیحاتی را برای وی ارائه دادند.
ضرورت حمایت دولت از قطعه سازان

محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌ها، خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد. در این بازدید مهندس سخا مدیرعامل این شرکت قطعه سازی و مدیران بخش‌های مختلف از فعالیت‌ها، مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت توضیحاتی را برای  وی ارائه
امروز بیش از 12هزار نفر در شرکت کروز شاغل هستند
دادند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بیگلری در حاشیه بازدید از شرکت قطعه سازی کروز گفت: در گذشته صنعت قطعه سازی وابستگی بسیاری به کشورهای خارجی داشت که در حال حاضر با رسیدن به خودکفایی در قطعه سازی کروز، این میزان وابستگی کاهش یافته است.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: کروز از سال 61 شروع به فعالیت کرده است و امروز بیش از 12هزار
با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، شرکت قطعه سازی کروز همچنان پویا و فعال مسیر تولید و داخلی سازی قطعات را پیش گرفته است
نفر در این مجموعه شاغل هستند و با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، شرکت قطعه سازی کروز همچنان پویا و فعال مسیر تولید و داخلی سازی قطعات را پیش گرفته است که خود امر جای تقدیر دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به دستاوردهای کروز اظهار کرد: تکنولوژی در قطعات تولیدی کروز به قدری است که می‌تواند با دیگر کشورها در این زمینه
جوانان ایرانی در این بنگاه اقتصادی توانستند قابلیت‌های خودشان را نشان دهند
رقابت کند و جوانان ایرانی در این بنگاه اقتصادی توانستند قابلیت‌های خودشان را نشان دهند، همچنین از کارگران تا مدیران در این مجموعه قطعه سازی به صورت فعال تلاش می‌کنند و این امر موجب افتخار است و امیدواریم بتوانیم در همه حوزه‌های تولیدی و صنعتی شاهد سربلندی کشور عزیزمان باشیم.
بیگلری در خصوص حمایت مجلس از صنعت قطعه سازی نیز خاطرنشان
حمایت مجلس از همه تولید کنندگان و قطعه سازان یک ضرورت است
کرد: حمایت مجلس از همه تولید کنندگان و قطعه سازان یک ضرورت است؛ همانطور که رهبر عالی قدر انقلاب نیز بر این حمایت از تولید ملی تاکید دارند؛ بطورکلی اگر قطعه ساز نباشد، خودرو ساز نیست؛ چرا قطعه سازی زیربنای خودروسازی است و از این رو مجلس به عنوان قوه قانون گذاری مسیر فعالیت و توسعه بخش تولید و صنعت را باید به بهترین شکل هموار کند.
کد مطلب: 122270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *