۰
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
فرشاد مقیمی:

تضمین آینده خودرو توسط قطعه سازی کروز

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو گفت: کروز توانایی بالایی در تولید محصولات متفاوت در تیراژ بالا دارد و بزرگترین تامین کننده مجموعه ایران خودرو است. در این راستا با همت قطعه سازانی همچون کروز می توانیم در آینده خودروی داخلی باسطح پیشرفته تولید کنیم
تضمین آینده خودرو توسط قطعه سازی کروز

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو گفت: کروز توانایی بالایی در تولید محصولات متفاوت در تیراژ بالا دارد و  بزرگترین تامین کننده مجموعه ایران خودرو است. در این راستا با همت قطعه سازانی همچون کروز می توانیم در آینده خودروی داخلی باسطح پیشرفته تولید کنیم.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،مقیمی با اشاره به اینکه ایران خودرو و کروز همکاری بسیار خوبی از گذشته تا به حال داشته اند، گفت: در دسته محصولات متفاوت این همکاری در حال انجام است. از آن جا که این قطعه ساز توانایی بالایی در تولید محصولات متفاوت در تیراژ بالا دارد، یکی از بزرگترین تامین کنندگان مجموعه ایران خودرو است.
مدیر عامل ایران خودرو در پرسشی با این موضوع که با وجود اعلام آمادگی کروز برای تامین قطعات خودرو تارا چرا این همکاری شکل نگرفت توضیح داد: پیش از شروع پروژه تولید تارا، یک سری قراردادها منعقد شده بود و ما بر اساس همان قراردادها حرکت کردیم.
مقیمی با اشاره به رونمایی از بومی سازی یازده مجموعه قطعه توسط کروز گفت: این دستاورد بزرگی است. برای تامین قطعات از زنجیره تامین داخلی استفاده می کنیم و البته شروطی در حوزه قیمتی وجود دارد که باید مطابق با استانداردهای ملزم در ایران خودرو قرار گیرد.
مدیر عامل ایران خودرو اظهار کرد: برای خودرو 125 Kهم اقدامات اولیه نهایی شده و بر اساس اهدافی در بحث قیمت گذاری قطعات، یک مناقصه اولیه گذاشته می شود تا قطعه سازان برای این خودرو که تحولی جدید در صنعت خودروسازی به خصوص در گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می شود، ورود کنند. چرا که تا به امروز در خودرو نیم شاسی ورود نکردیم و پروژه اصلی ما ظرف یک سال آینده است که روی آن تمرکز داریم.
کد مطلب: 157642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *