۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵

استقبال حداکثری از طرح هوای پاک گروه بهمن

طرح هوای پاک گروه بهمن پس از 15روز در سی ام دی ماه 98 با مراجعه بیش از 2000 مشتری خاتمه یافت. گروه بهمن به عنوان پیشگام در اجرای این طرح، با مشارکت نمایندگی های منتخب در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی جهت کمک به کاهش آلودگی هوا طرح هوای پاک را اجرا کرد.
استقبال حداکثری از طرح هوای پاک گروه بهمن
طرح هوای پاک گروه بهمن پس از 15روز در سی ام دی ماه 98 با مراجعه بیش از 2000 مشتری خاتمه یافت. گروه بهمن به عنوان پیشگام در اجرای این طرح، با مشارکت نمایندگی های منتخب در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی جهت کمک به کاهش آلودگی هوا طرح هوای پاک را اجرا کرد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،هر ساله با آغاز فصل سرما کلانشهرهای کشور به ویژه تهران با افزایش حجم آلودگی مواجه هستند که منجر به آسیب پذیری هموطنان به ویژه سالمندان و کودکان می شود و در این امر خودروهای سواری نقش بسیار
طرح هوای پاک گروه بهمن برای کمک به کاهش آلودگی هوا به مشتریان دارای خودرویB30 ، H2 و وانت کارا 2000cc پس از 15روز در سی ام دی ماه 98 با مراجعه بیش از 2000 مشتری به نمایندگی های منتخب گروه بهمن خاتمه یافت
موثری دارند، به همین جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و سرویس های دوره ای به موقع می تواند به بهبود شاخص کیفیت هوا کمک کند.
چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح پانزده روزه هوای پاک برای کمک به کاهش آلودگی هوا از 14 لغایت 30 دی ماه 98 به مشتریان دارای خودرویB30، H2 و وانت کارا 2000cc  اقدام کرد.
در طرح هوای پاک برای دارندگان خودروهای مذکور تخفیف قابل توجهی در ارائه قطعات موثر در کنترل آلاینده ها از جمله فیلتر هوا، روغن و فیلتر روغن، ضد یخ، شمع موتور
2. در طرح هوای پاک برای دارندگان خودروهای مذکور تخفیفات قابل توجهی در ارائه قطعات موثر در کنترل آلاینده ها از جمله فیلتر هوا، روغن و فیلتر روغن، ضد یخ، شمع موتور و علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ، بازدید عملکرد بخاری در نظر گرفته شد و همچنین اجرت خدمات یاد شده در این طرح رایگان بود
و علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ، بازدید عملکرد بخاری در نظر گرفته شد و همچنین اجرت خدمات یاد شده در این طرح رایگان بود.
این طرح در 30 دی ماه 98 با موفقیت به پایان رسید و طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، میزان رضایت مشتریان از تخفیفات ارائه شده و خدمات رایگان دریافتی بیش از 80% بود. لازم بذکر است بر پایه همین نظرسنجی بیش از 45% از مشتریان با دریافت پیامک از اجرای طرح هوای پاک مطلع شدند و 68% از آنان قبل از مراجعه به نمایندگی ها از طریق سامانه نوبت دهی نسبت به دریافت نوبت
3. طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، میزان رضایت مشتریان از تخفیفات ارائه شده و خدمات رایگان دریافتی در این طرح بیش از 80% بود و بر پایه همین نظرسنجی بیش از 45% از مشتریان با دریافت پیامک از اجرای طرح هوای پاک مطلع شدند و 68% از آنان قبل از مراجعه به نمایندگی ها از طریق سامانه نوبت دهی نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کرده بودند
پذیرش اقدام کرده بودند.
طرح هوای پاک توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با مراجعه قابل توجهی از دارندگان خودروهای شامل این طرح برای استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.
گروه بهمن با اجرای طرح هوای پاک سعی در داشتن سهمی هر چند اندک در کاهش آلودگی هوا داشت، چرا که هوای پاک بزرگترین میراثی است که می توانیم به آیندگان و فرزندان خود تقدیم کنیم تا شاهد نسلی سالم، باهوش و کارآمد باشیم.
 
کد مطلب: 122456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *