۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰

سقوط سنگ در جاده چالوس جان دختری را گرفت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از وقوع ریزش سنگ از کوه در جاده چالوس و ضربه مغزی شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از وقوع ریزش سنگ از کوه در جاده چالوس و ضربه مغزی شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.
مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: حادثه ریزش سنگ از کوه در جاده چالوس، بعد از رستوران ارکیده، عصر روز چهارشنبه، ۳۰ بهمن به اورژانس البرز اعلام شد.
بابایی افزود: بلافاصله نزدیک ترین آمبولانس به محل اعزام شد.
وی اعلام کرد: تنها مصدوم این حادثه دلخراش که ساعت  ۱۶:۳۶ رخ داد، یک نفرخانم ۱۸ ساله بود که در اثر وارد آمدن ضربه شدید به ناحیه سر و گردن دچار ضربه مغزی شده بود. با توجه به بارش باران در این محور و لغزندگی جاده، تکنسین‌های اورژانس تمام توان  خود را برای هر چه سریعتر رسیدن بر بالین مصدوم به کار بردند و به محض رسیدن اقدامات احیا را آغاز کردند.
بابایی گفت: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه و احیاء توسط پرسنل اورژانس۱۱۵ به بیمارستان  امام علی (ع)منتقل شد.
مهر ماه امسال بود که راهداری البرز به ایسنا اعلام کرد که  اعتبار شهرستان کرج برای ایمن سازی مسیر کرج-چالوس حدود۸۰۰ میلیون تومان است و بدون شک این اعتبار جوابگوی نیازهای حداقلی برای ایمن سازی این محور نیست و لازم است یک بازنگری در خصوص افزایش این اعتبار صورت بگیرد.
در طول چند روز اخیر شاهد حوادثی مشابه در جاده پر تردد چالوس بوده‌ایم.
کد مطلب: 124142
برچسب ها: حادثه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *