۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۳
شیخ نعیم قاسم:

۱۴ مارس دنبال تعطیل قانون انتخابات است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد ۱۴ مارس به دنبال تعطیل کردن روند فعالیت‌های دولت است و از بررسی قانون انتخابات جدید نیز فرار می‌کند، اما مانند قبل بار دیگر شکست خواهد خورد.
به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با مروان خیر الدین وزیر لبنانی تازه ترین تحولات عرصه منطقه ای را با وی به بررسی گذاشت.
وی با اشاره به محیط ملتهب کنونی در لبنان ثبات سیاسی در این کشور را در رأس اولویت های آن دانست و تاکید کرد که حساب کردن بر روی مواضع و متغیرات بین‌المللی فایده ای در این زمینه ندارد، بلکه فایده ما تلاش برای پیشبرد امور دولت در راستای منافع شهروندان است.
معاون سید حسن نصرالله صدای بلند جریان ۱۴ مارس را در راستای تعطیل کردن روند فعالیت های دولت دانست و گفت که این جریان از بررسی قانون انتخابات جدید نیز فرار می کند و می خواهد قانون شصت را در انتخابات به اجرا بگذارد، اما آنها در مرحله سابق شکست خورده و نمی تواند آن را الان نیز محقق کنند، دولت کنونی قدرت خود را در حفاظت از روند فعالیت های کشور ثبات سیاسی در آن ثابت کرد و نمی تواند به سوی آینده ناشناس حرکت کرد.
قاسم از ۱۴ مارسی ها خواست تا تعقل و رعایت منافع لبنان و عدم تعطیل روند فعالیت های دولت را در دستور کار قرار دهند و هرج و مرج و تعطیل را زیانی محض برای کشور بدانند و معادله های واقعی را در لبنان تغییر ندهند.
خیر الدین نیز در این دیدار تاکید کرد که خلأ به نفع لبنان نیست و بقای دولت منفعتی ملی است تا تمام پرونده های مربوط به لبنان به نتیجه برسد.
کد مطلب: 12496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *