۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۷
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

آزادی شبعا از دست رژیم‌صهیونیستی یکی از اهداف حزب‌الله است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه برای پایداری مقاومت اسلامی در لبنان هدف‌هایی مدنظر است، گفت: یکی از این اهداف که آن را دست‌یافتنی می‌دانیم آزادی سرزمین‌های اشغالی جنوب لبنان مانند شبعا و نواحی مرزی است.
 شیخ علی جابر ظهر امروز در دومین روز از سومین کنفرانس مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مقاومت اسلامی در لبنان هویتی دینی دارد و عمق و ریشه فکری این مقاومت را اسلام تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه همواره یک رابطه دو جانبه میان وطن و مقاومت وجود دارد، تاکید کرد: برای پایداری مقاومت اسلامی در لبنان هدف‌هایی مدنظر ما است که یکی از این اهداف که آن را دست‌یافتنی می‌دانیم، آزادی سرزمین‌های اشغالی جنوب لبنان مانند شبعا و نواحی مرزی است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: دومین هدف ما باید حفاظت از لبنان در برابر تهدیدها‌ی همه جانبه رژیم صهیونیستی باشد و در این راه همواره باید هوشیار باشیم چرا که اندیشه دشمن لحظه‌ای از حمله و اشغال سرزمین ما غفلت ندارد و ما باید همواره آماده مقابله باشیم.

وی با اشاره به وجود ادیان مختلف در کشور لبنان تاکید کرد: گروه‌های مختلف مذهبی، قبیله‌ای، طایفه‌ای حتی افراد ضد دین و غیر معتقد به ادیان نیز در لبنان زندگی می‌کنند اما مهم این است که به تمام آنها به عنوان انسان نگریسته شود.

علی جابر اضافه کرد: این بینش مهمی است که مقاومت نیازمند آن است چرا که مقاومت اسلامی جایی معنا پیدا می‌کند که عدالت رعایت شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه به مسئله فلسطین در جهان اسلام باید اهمیت ویژه داده شود، گفت: در قرآن کریم راجع به بیت‌المقدس سفارش بسیار شده است به گونه‌ای که در آیه‌ای خداوند به یهودیان دستور می‌دهد که در زمین فساد نکنید که منظور همان سرزمین پاک بیت‌المقدس است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تبلیغات دروغین یهودیان درباره حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: ارتباط واضحی میان قضیه فلسطین، مقاومت و بشارت ظهور حضرت مهدی وجود دارد و ما معتقدیم مقاومت فلسطین در کنار باور به ظهور امام زمان معنا پیدا می‌کند.
کد مطلب: 5745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *