۰
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

مسجد الاقصی تعطیل شد

سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد، درهای مسجد الاقصی از بامداد امروز (دوشنبه) تا اطلاع ثانوی به روی نمازگزاران بسته خواهد بود.
سازمان اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد، درهای مسجد الاقصی از بامداد امروز (دوشنبه) تا اطلاع ثانوی به روی نمازگزاران بسته خواهد بود.
به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم فوق بنا به توصیه مراجع دینی و پزشکی در شهر قدس به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است.
در این بیانیه آمده است که این تصمیمی دردناک است که برای حفظ جان و سلامت شهروندان و بنا بر فتوای مراجع دینی اتخاذ شده است، اما با این حال اذان همچنان در مسجد الاقصی پخش خواهد شد.
سازمان اوقاف اسلامی قدس تمامی فلسطینیان را به همکاری و همدلی و رعایت اصول بهداشتی به منظور گذر از این بحران که دامن جهانیان را گرفته است، فراخواند.
تاکنون صدها تن در اراضی اشغالی فلسطین به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد، تا بدین لحظه ۱۰۷۱ اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند که حال ۲۰ تن از مبتلایان وخیم است و یک تن هم در بیمارستانی در قدس اشغالی فوت شده است.
از طرف دیگر، وزارت بهداشت فلسطین هم شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا را تا این لحظه ۵۹ تن اعلام کرده است. ۵۷ تن از این افراد از ساکنان کرانه باختری و ۲ تن هم ساکن نوار غزه هستند. تاکنون ۱۷ تن بهبود یافته و مرخص شده‌اند.
کد مطلب: 125976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *