۰
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
جهانگیری:

دولت برای حفظ سلامت مردم مصمم است

معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: اگر نیاز باشد حتما باید و نبایدهای جدی‌تری را وضع می‌کنیم چرا که ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم و آن را نادیده بگیریم.
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: اگر نیاز باشد حتما باید و نبایدهای جدی‌تری را وضع می‌کنیم چرا که ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم و آن را نادیده بگیریم.
به گزارش ایرنا «اسحاق جهانگیری »امروز دوشنبه در  مجتمع تحقیقاتی انستیتو پاستور با بیان این که نیازها اصلی مردم را به اندازه کافی تامین کرده ایم، گفت: فروشگاه‌ها پر از اقلام و مواد مورد نیاز مردم است و مردم از این منظر دغدغه ای ندارند. امیدوارم که در این بخش هم این موفقیت حاصل شود و با مردم همراهی کنند.
وی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شورای عالی امنیت ملی بوده و اختیارات آن ویژه است، ‌ ادامه داد: دولت برای حفظ سلامت مردم مصمم است و بر همین اساس از ابتدا مراکز مهم اجتماعات را تعطیل کرد.
معاون اول رییس جمهوری گفت: هیچ کس تصور نمی کرد در کشوری با مردم مسلمان و مذهبی، مراکزی مثل حرم حضرت امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) که از پایگاه‌های اصلی مردم بودند با استقبال و با تدبیر و عقلانیتی که به خرج داده شد و با اولویتی که به سلامت مردم داده شد و این گونه اجتماعاتی که می‌تواند مضر باشد، تعطیل شود.
جهانگیری با تاکید بر این که تقریبا بخش اصلی دولت تعطیل است، گفت:جاهایی مثل انستیتو پاستور نه تنها تعطیل نیست  بلکه دوستان گاهی سه شیفت و ۲۴ ساعته کار می کنند و حتی  به دلیل نیاز به خانه هم سر نمی‌زنند. جاهایی مثل بهداشت و درمان و جاهایی که برای زندگی مردم ضروری است فقط آنها فعال نگه داشته شدند.
وی با ابراز امیدواری به این که با همین روش بتوانیم زنجیره شیوع کرونا را شکست دهیم، گفت:  البته اگر نیاز باشد دولت و ستاد مقابله با کرونا و حتما باید و نبایدهای جدی تری را وضع می کند چرا که ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم و آن نادیده بگیریم، موضوع اصلی امروز سلامت مردم است و اینکه ما مطمئن شویم به سلامت مردم آسیبی نمی‌رسد.
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: هرجا لازم باشد برای حفظ سلامت مردمتصمیم سختی گرفته شود، می‌گیریم که البته این تصمیمات حتما باعث ناراحتی و فشار به عده ای می شود ولی آنها  باید بپذیرند که سلامت خود و دیگر مردم برای کشور و دولت و نظام مهم است.
جهانگیری گفت: برای حفظ سلامت باید تصمیماتی گرفته شود که گرفته می‌شود که اگر همراهی شود و با گزارش‌هایی که هست حتما این موفقیت حاصل می شود.
 معاون اول رییس جمهوری  از مجموعه کادر فعال در انستیتو پاستور تشکر و قدردانی
کد مطلب: 126407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *