۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۸

فیلم بنی‌اعتماد مجوز نمایش نداشت

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اعلام کرد: تصمیم ما بر این است که امسال تمام فیلم‌ها برای حضور در جشنواره فجر پروانه نمایش دائم خود را دریافت کنند و ما دیگر چیزی به عنوان پروانه نمایش موقت در بحث محتوایی نداشته باشیم.
مهدی عظیمی میرآبادی درباره صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های جشنواره فجر امسال اظهار کرد: تصمیم ما بر این است که امسال هیچ فیلمی بدون داشتن پروانه نمایش دائم وارد جشنواره فجر نشود. به همین دلیل از دوستان فیلمساز تقاضا داریم کارهای‌شان را به نوعی هماهنگ کرده که قبل از اتمام فرصت نهایی ارسال فیلمشان به جشنواره‌، نسبت به دریافت پروانه نمایش خود اقدام کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال دیگر پروانه نمایش موقت برای فیلم‌ها صادر نمی‌شود؟ تصریح کرد: پروانه نمایش موقت تنها برای فیلم‌هایی صادر خواهد شد که از نظر شورای پروانه نمایش تایید شده اما نسخه نهایی آن‌ها از نظر فنی هنوز آماده نیست. در واقع امسال مانند سال‌ قبل به فیلم‌هایی که اشکال محتوایی داشته باشند، پروانه نمایش موقت حتی برای جشنواره فیلم فجر هم داده نمی‌شود.
مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه چرا اکران محدود فیلم «قصه‌ها»ی رخشان بنی‌اعتماد لغو شد؟، اظهار کرد: این فیلم حتی برای نمایش محدود هم از سازمان سینمایی مجوز نگرفته بود، این در حالی است که فیلمسازان باید حتی برای یک نمایش خصوصی و محدود در یک سالن سینمایی هم از وزارت ارشاد مجوز بگیرند که این کار برای فیلم «قصه‌ها» انجام نشده بود.
کد مطلب: 12753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *