'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ایران و سوریه محور مذاکرات اولاند - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۲
خبرگزاری آلمان:

ایران و سوریه محور مذاکرات اولاند

خبرگزاری آلمان بررسی موضوع ایران و سوریه را محور اصلی مذاکرات رئیس جمهور فرانسه در عربستان سعودی دانست
خبرگزاری آلمان با اشاره به سفر منطقه‌ای فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به منطقه نوشت که وی ساعتی پیش وارد جده شد تا برای اولین بار از تصدی سمت ریاست جمهوری به عربستان سفر کرده باشد.
بر اساس این گزارش وی قرار است در این سفر دیداری را با ملک عبد الله شاه عربستان سعودی انجام دهد که محور مذاکرات آن پرونده سوریه و ایران خواهد بود.
هیئت وزارتی عالیرتبه‌ای در این سفر همراه اولاند حضور دارند که شامل لوران فابیوس وزیر خارجه، نیکول بریک وزیر مشاور در امور تجارت خارجی، پل جان اورتیز مشاور دیپلماتیک اولاند و برتراند بیزانسینو سفیر این کشور در عربستان را شامل می‌شود.
خبرگزاری رسمی عربستان نیز تاکید کرد که اولاند در سفر به عربستان با ملک عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی دیدار خواهد کرد و دو طرف مناسبات دوجانبه و راهکارهای تقویت این مناسبات را بررسی خواهند نمود.
بر اساس این گزارش مسایل بین المللی و منطقه ای از دیگر محورهای بررسی های دو طرف در این دیدار خواهد بود. گفته می شود سعود الفیصل وزیر خارجه بیمار عربستان که اولین روزهای کاری‌اش بعد از بهبود نسبی را پشت سر می گذارد به همراه سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد در این دیدار حاضر خواهد بود.
کد مطلب: 12782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *