۰
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸

افزایش 18درصدی مالیات در سیستان و بلوچستان

مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان گفت: در سال 98نسبت به سال 97، 18 درصد رشد را در دریافت مالیات به ثبت رسانده‌ایم.
مدیر کل امور مالیاتی در سیستان و بلوچستان گفت: در سال 98نسبت به سال 97، 18 درصد رشد را در دریافت مالیات به ثبت رسانده‌ایم.
سید حامد حیدری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سال 98، 550میلیارد تومان مالیات در سیستان و بلوچستان اخذ شده است.
وی ادامه داد: میزان تحقق مالیات در سال گذشته 550میلیارد تومان بوده که از سهمیه630میلیارد تومانی در نظر گرفته شده، حدود 80درصد محقق شده است.
وی خاطر نشان کرد: یک تغییر در حوزه مالیاتی استان شکل گرفته و در این راستا یک طرح‌جامع مالیاتی را در اولویت کار قرار داده‌ایم که طی آن وضعیت مردم و شرکت‌ها به طور دقیقی دیده می‌شود و امورات براساس مبنا و اموال منقول و غیر منقول بررسی و پالایش می‌شود و دریافت مالیات براساس درآمد واقعی در نظر گرفته شده و اخذ می شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تحقق فعالیت‌هایی که در سطح کشور تحقق پیدا می‌کند به تامین اعتبار نیاز دارد که بخشی از این نیاز، از طریق وصول مالیات به دست می‌آید.
آیت الله محامی تاکید کرد: در حال حاضر سازوکاری برای وصول مالیات در نظر گرفته شده و بسیار خوب است اما باید در دریافت و هزینه کرد مالیات هاهمواره عدالت رعایت شود.
امام جمعه زاهدان گفت: همه باید بدانند که پرداخت مالیات یک سرمایه‌گذاری اجتماعی است و خود فرد و همه آحاد مردم از این سرمایه‌گذاری نفع می‌برند.
وی خاطر نشان کرد: نیروی اداره امور مالیاتی باید آداب و اخلاق مناسبی را در برخورد با افراد رعایت کنند تا با این نوع برخوردمردم را  به پرداخت مالیات جذب کند.
کد مطلب: 127888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *