۰
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷

چشم امید ما به روز جهانی قدس است

یکی از رهبران شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت گفت که سردار سلیمانی خاری در چشم اشغالگران بود و هست.
یکی از رهبران شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت گفت که سردار سلیمانی خاری در چشم اشغالگران بود و هست.
گزارش ایسنا، ابوعبدالله، یکی از فرماندهان سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری یونیوز گفت: درحالی که شاهد عادی سازی واضح روابط کشورهای عربی با اسرائیل هستیم، چشم امید ما به روز جهانی قدس است؛ روز قدس روز مستضعفین در مقابله با مستکبرین است و این روز تنها مختص فلسطینیان نیست بلکه روز تمام مستضعفین جهان برای دفاع از مقدسات امت اسلامی در خاک فلسطین است.
وی افزود: روز جهانی قدس روز مقابله با استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی و همچنین دولت آمریکا است.
ابو عبدالله در ادامه از سوی مبارزین سرایا القدس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین از اختصاص آخرین روز جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
وی به راهپیمایی‌های میلیونی در تهران، سوریه، صنعا و بحرین و دیگر کشورهای حامی فلسطین اشاره کرد و گفت: ما اطمینان داریم که به برکت این تجمعات میلیونی به سوی خدا و قدس خواهیم رفت.
ابو عبدالله همچنین گفت: برادر شهید قاسم سلیمانی جایگاه خاصی در دل های ما به عنوان مجاهدین فلسطینی دارد زیرا او حامی روحی و معنوی ما بود.
وی تاکید کرد: سردار سلیمانی خاری در چشم اشغالگران در راه قدس و فلسطین بود و هست و اگر به موشک های موجود در غزه نگاه کنیم آثاری از شهید سلیمانی در آنها خواهیم دید. شهید سلیمانی حتی یک روز هم از حمایت مجاهدین فلسطینی دریغ نکرد.
کد مطلب: 128758
برچسب ها: روز قدس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *