۰
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵

آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیونی

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی، به بیش از ۲۰ میلیون خانوار یارانه‌بگیر طی مراحل اول و دوم تاکنون خبر داد.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی، به بیش از ۲۰ میلیون خانوار یارانه‌بگیر طی مراحل اول و دوم تاکنون خبر داد.
به گزارش ایسنا، علی اصغر میرمحمدصادقی اعلام کرد: بانک‌های عامل تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد)  را پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع میشود.
در ادامه مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ادامه داد: بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.
وی در پایان اعلام کرد: فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانک‌ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.
کد مطلب: 128911
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *