۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵

شرایط و استعلام بیمه تکمیلی پارسیان

بیمه تکمیلی بیمه‌ای بسیار ضروری برای تمامی افراد است. به ویژه با افزایش هزینه‌های درمان در سال‌های اخیر و محدودیت خدمات در بیمه‌های پایه مثل بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، داشتن بیمه تکمیلی می‌تواند به کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها کمک کند.
شرایط و استعلام بیمه تکمیلی پارسیان

بیمه تکمیلی بیمه‌ای بسیار ضروری برای تمامی افراد است. به ویژه با افزایش هزینه‌های درمان در سال‌های اخیر و محدودیت خدمات در بیمه‌های پایه مثل بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، داشتن بیمه تکمیلی می‌تواند به کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها کمک کند.

به گزارش مردم سالاری آنلاین، بنابر اعلام بیمه ازکی، بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه است که در زمینه فروش انواع بیمه‌ها از جمله بیمه تکمیلی فعالیت می‌کند. رتبه توانگری مالی این شرکت در سطح یک قرار داشته و توانایی مطلوبی برای پرداخت خسارات مورد تعهد را دارد. در این مطلب تلاش کردیم به معرفی بیمه تکمیلی پارسیان و نحوه خرید یا استعلام بیمه تکمیلی بپردازیم.

بیمه تکمیلی انفرادی پارسیان
بیمه پارسیان خدمات بیمه تکمیلی را فقط به صورت گروهی ارائه می‌کند؛ در واقع هیچ بیمه‌نامه‌ای با عنوان بیمه تکمیلی انفرادی پارسیان وجود ندارد.
پس اگر شما عضو شرکت یا گروهی نیستید یا به هر دلیلی قصد خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خانوادگی را دارید، باید به جای بیمه پارسیان، شرکت‌های بیمه دیگر مثل بیمه سامان یا بیمه تعاون را بررسی کنید.
بیمه پارسیان برای گروه‌هایی با بیش از ۵۰ عضو بیمه گروهی صادر می‌کند که تمام افراد متقاضی باید بیمه پایه داشته باشند.
همچنین بیمه پارسیان تکمیلی، برای سازمان‌های با تعداد کارکنان بیش از ۱۰۰۰ نفر، تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

پوشش‌های بیمه تکمیلی پارسیان
در بیمه تکمیلی گروهی، شرایط بیمه‌نامه مثل دوره انتظار، فرانشیز و سقف تعهدات با توافق شرکت متقاضی و شرکت بیمه مشخص می‌شود. اما به طور کلی خدماتی که شرکت پارسیان در بیمه تکمیلی گروهی ارائه می‌کند شامل موارد زیر است:
· هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی محدود و day care، آنژیوگرافی قلب و انواع سنگ شکن.
· اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی، مثل جراحی قلب و عروق، مغز و اعصاب، نخاع، گامانایف،  پیوند کلیه و پیوند کبد، پیوند ریه، پیوند مغز واستخوان، جراحی سرطان.
· جبران هزینه‌های زایمان، سزارین و نازایی شامل IUI ،GIFT ،IVF، میکرواینجکشن، ZIFT و ...
· هزینه‌های پاراکلینیکی شامل انواع سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع سیتی اسکن، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، MRI، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانستیومتری، تست خواب و...
· جبران هزینه‌های شکستگی، گچ گیری، ختنه، بخیه، تخلیه کیست، لیزر درمانی، پانسمان، شست و شوی گوش، جراحی‌های سرپایی و ...
· انواع رادیوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشات تشخیصی، پاتولوژی، نوار قلب و ...
· رفع عیوب انکساری برای چشم با شماره بالای ۳ دیوپتر، تهیه عینک و سمعک
· خدمات دندانپزشکی، شامل جرمگیری و بروساژ، ترمیم و پرکردن و درمان ریشه و روکش، عصب‌کشی، ایمپلنت و ...
· دارو و ویزیت پزشک

تعرفه بیمه تکمیلی پارسیان ۹۹
در بیمه‌های درمان گروهی، حق‌بیمه بر اساس سقف پوشش و تعهدات بیمه‌نامه، فرانشیز، تعداد اعضا و ... مشخص می‌شود. به همین دلیل در بیمه‌های گروهی امکان بررسی تعرفه و هزینه به شکل دقیق وجود ندارد.
به طور مثال بیمه تکمیلی پارسیان در یک قرارداد هزینه‌های زایمان را تا ۴ میلیون تومان و در قرارداد دیگر تا ۱ میلیون پوشش می‌دهد.
در بیمه‌های گروهی به جز سقف تعهدات، نوع پوشش‌ها هم در هر قراردادی متفاوت است. مثلا هزینه‌های مربوط به درمان نازایی و خرید عینک از مواردی هستند که در تمام قراردادها تحت پوشش قرار نمی‌گیرند.
پس در مجموع اگر می‌خواهید بیمه تکمیلی بهتر و کامل‌تری داشته باشید، باید حق بیمه یا هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

دریافت خسارت بیمه تکمیلی پارسیان
برای دریافت هزینه‌های درمان از بیمه پارسیان تکمیلی دو راه وجود دارد. راه اول این که برای انجام امور پزشکی، به همراه معرفی‌نامه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه پارسیان مراجعه کنید. در این حالت تمام هزینه‌ها تا سقف تعهدات بیمه (و با کسر فرانشیز) در مرکز درمانی پرداخت می‌شود.
راه دوم این است که برای انجام خدمات پزشکی به مرکز غیرطرف قرارداد مراجعه کنید. در این روش ابتدا باید تمام هزینه‌ها را خودتان بپردازید و سپس با تحویل مدارک پزشکی و فاکتورهای پرداختی، هزینه را از شرکت بیمه دریافت کنید. در این حالت هزینه‌ها طبق تعرفه وزارت بهداشت و با کسر فرانشیز پرداخت می‌شود.
مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان
هر چه تعداد مراکز طرف قرارداد با شرکت بیمه، بیشتر باشد، بیمه‌شده‌ها برای دریافت هزینه‌های پزشکی خود کمتر با مشکل مواجه می‌شوند. بیمه پارسیان با بیش از ۷۰۰ مرکز درمانی از جمله بیمارستان، آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و ... در استان تهران قرارداد دارد.
نکته مهم این که قبل از مراجعه به مراکز طرف قرارداد، باید به همراه مدارکی مثل گواهی پزشک، اطلاعات بستری و دفترچه درمانی به شرکت بیمه مراجعه کرده و معرفی‌نامه دریافت کنید.
خرید بیمه تکمیلی پارسیان از ازکی
برای خرید بعضی محصولات بیمه‌ای لازم است حتما با یک کارشناس متخصص مشورت کنید. چرا که ممکن است با توجه به نیازها و توان مالی شما، پرداخت هزینه برای بعضی پوشش‌ها لازم نباشد و بتوانید با مبلغ پایین‌تر بهترین بیمه را متناسب با شرایط خود خریداری کنید.
یکی از ویژگی‌های ازکی، ارائه مشاوره و مقایسه طرح‌ها و قیمت‌های بیمه تکمیلی در شرکت‌های مختلف بیمه است. شما می‌توانید با مراجعه به azki.com قیمت بیمه مورد نظر خود را در شرکت‌های مختلف مقایسه کنید و  بعد از انتخاب طرح مورد نظر، به شکل آنلاین هزینه را بپردازید.
همچنین ازکی علاوه بر ارائه بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی گروهی برای تعداد نفرات بالا، این امکان را فراهم کرده تا شرکت‌های زیر ۵۰ نفر هم بتوانند به شکل گروهی از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند. افرادی که بیمه تکمیلی گروهی ندارند می‌توانند از طریق سایت ازکی بیمه درمان را به شکل انفرادی یا خانوادگی تهیه کنند. ازکی برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی از تمام شرکت‌های معتبر بیمه مثل بیمه تکمیلی ایران، بیمه تکمیلی دانا، بیمه تکمیلی پارسیان و ...در خدمت شماست.
کد مطلب: 130312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *