۰
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۱

عاملان قتل رومینا مجازات می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمهدی فلاح میری امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قتل دختر 14 ساله گیلانی توسط پدرش بسیار هولناک و غیرقابل توجیه است، اظهار داشت: مجازات قانونی عاملان این جنایت توسط دستگاه قضایی با قاطعیت دنبال می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.
وی از رسانه‌ها خواست که در اظهارنظرهای خود نهایت دقت را داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود و خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی که موضع‌گیری دلسوزانه دارند باید مراقب عواقب و پیامدهای مطالب منتشر شده خود باشند تا تکرار حوادث تلخ این چنینی را شاهد نباشیم.
فلاح میری یکی از علل رخ دادن این جنایت هولناک را کمرنگ بودن نقش عاطفی پدر خانواده عنوان کرد و بیان داشت: پدر رومینا در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد اما اگر این مرد وظایف پدرانه خود را به‌درستی ایفا می‌کرد چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.
به گزارش تسنیم، پرونده قتل دختر 14 ساله گیلانی به‌دست پدرش هم‌اینک در دست قوه قضائیه و دادگستری گیلان است تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.
کد مطلب: 130340
برچسب ها: رومینا اشرفی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *