۰
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۶

کشف محموله قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال کالای قاچاق از ۵ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال کالای قاچاق از ۵ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.
 سردار "مهدی انصاری" افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.
وی تصریح کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به ۵ دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار، ۴۸ دستگاه اتوبخار، ۲ هزار و ۶۸۰ عددفندک، ۷۶۸عددپاستور، یک هزار و ۵۶۰ عدد خمیردندان، ۴هزار و ۲۱۲ عدد آدامس، ۳ دستگاه کولر گازی دو تیکه ، ۴۵ عدد ترازوی دیجیتال و یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو که همگی فاقد اسناد گمرکی بودند کشف و ضبط کردند.
سردار انصاری با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال، برآورد شده است بیان کرد: در این راستا ۵ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
کد مطلب: 130976
برچسب ها: قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *