۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱

فراموش‌ کردن مطالبات مردم خیانت است

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراموش کردن مطالبات مردم و مشکلات اقتصادی آنان مانند اشتغال خیانت به آرمان‌های نظام است و مسئولان باید با تدبیر، برنامه‌ریزی و کار کارشناسی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.
 سیدموسی موسوی طی نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با وحدت و انسجام مسئولان خاطرنشان کرد: به طور حتم گلایه رهبر معظم انقلاب در رابطه با پایبند نبودن مسئولان به وحدت و انسجام ناراحت کننده است و این در حالی است که هم اکنون ما خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم اما باید این موضوع را بپذیریم که مسئولان به فرمایشات رهبری توجه نکردند.
موسوی تاکید کرد: رؤسای سه قوه و مسئولان باید توجه داشته باشند که ممکن است در صورت اهمال، جزء مصادیقی قرار بگیریم که رهبری آن را خائن خواندند و لازم است طوری عمل کنیم تا در مقام عمل سربازی برای رهبری و نظام باشیم و البته باید بدانیم اختلاف سلیقه در بین قوا تا آنجایی که این اختلافات به منافع ملی آسیب نزند امری ناپسند نیست.
وی افزود: برنامه ریزی و تلاش دشمن برای افزایش مشکلات اقتصادی در کشور است اما متاسفانه با وجود تلاش های کشورهای استکباری برای تحقق این موضوع هم اکنون آنچه بررسی نمی شود همان مشکل تورم و گرانی در بین جامعه است.
نماینده مردم لامرد و مرد در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: در اینجا باید از مرحوم حیاتی نماینده دو دوره مجلس هفتم و هشتم یاد کنم. این مرحوم در دوران نمایندگی خود خدمات شایانی را به مردم حوزه انتخابیه و مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
کد مطلب: 13118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *