۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱

برگزاری وبینار تخصصی ایساکو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای حمایت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، آموزش‌های فنی مورد نیاز کارشناسان شبکه نمایندگی‌های خود را برای نخستین‌بار به‌صورت وبینار برگزار کرد.
برگزاری وبینار تخصصی ایساکو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای حمایت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، آموزش‌های فنی مورد نیاز کارشناسان شبکه نمایندگی‌های خود را برای نخستین‌بار به‌صورت وبینار برگزار کرد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای حمایت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، آموزش‌های فنی مورد نیاز کارشناسان شبکه نمایندگی‌های خود را برای نخستین‌بار به‌صورت وبینار برگزار کرد.
نخستین وبینار آموزش فنی این مجموعه، در خردادماه امسال با موضوع «تعریف کلید هایما» برای کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب برگزار شد.
بنابراین گزارش این آموزش به‌صورت مجازی و از طریق بسترهای آنلاین با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه آموزش فنی ایساکو، فیلم‌های آموزشی و مستندات لازم برگزار می‌شود و امکان گفت‌وگوی کارآموز و استاد در این زیرساخت به تفهیم و تعمیق مطالب کمک می‌کند.
این شرکت همه‌ساله متناسب با نیازسنجی از شبکه خدمات پس از فروش خود، دوره‌های آموزشی کاملی در حوزه‌های پایه، تخصصی و اصلی برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها درسراسر کشور برگزار می‌کند و در سال 98 نیز طبق برنامه‌ای مدون،  حدود 300 هزار نفرساعت آموزش فنی برای کارآموزان خود برگزار کرد. این شرکت همچنین علاوه‌بر برگزاری وبینار و آموزش آنلاین درشرایط همه‌گیری بیماری کرونا، دوره‌های حضوری خود را برای کارکنان فنی نمایندگی‌ها که محل اقامت آن‌ها در شهر تهران و حومه بوده و نیاز به اقامت و تردد بین استانی ندارند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت 50 درصدی برگزار می‌کند.
هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح دانش و مهارت پرسنل فنی نمایندگی‌های مجاز درعیب‌یابی و تعمیرات خودرو و درنهایت افزایش میزان رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش است.
کد مطلب: 131183
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *