۰
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹

استقبال کم مردم از استخرها

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی خبر داد و گفت: از زمان بازگشایی استخرها تا امروز استقبال خوبی از سوی مردم مشاهده نشده است.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از استقبال کم مردم از استخرها پس از بازگشایی خبر داد و گفت: از زمان بازگشایی استخرها تا امروز استقبال خوبی از سوی مردم مشاهده نشده است.
ایلخان نوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از زمانی که ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان اجازه بازگشایی استخرهای سرپوشیده و روباز را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر کرده، شاهد استقبال خوبی از سوی مراجعه کنندگان نبودیم و مردم به خاطر وحشت از ابتلا به ویروس کرونا سعی می‌کنند کمتر از استخر استفاده کنند.
وی گفت: اگر این روند به همین شکل تداوم داشته باشد بدون شک استخردارها متزلزل می‌شوند و تعداد منجیان غریق حاضر در استخرها کاهش پیدا می‌کند و این شرایط خوبی را برای ادامه فعالیت استخرها به دنبال نخواهد داشت.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: در حال حاضر هزینه‌ی نگهداری آب، پرداخت حقوق کارمندان، منجیان غریق و ... با شرایط کنونی به صرفه نیست و استخردارها به دلیل بالا بودن میزان هزینه‌ها نسبت به درآمدهایشان ترجیح می دهند که استخرهای خود را تعطیل کنند.
نوری تصریح کرد: ورزشگاه شهید شیرودی در حال حاضر ۳ استخر قهرمانی و روباز دارد که از زمان بازگشایی تا امروز طی گزارش‌های دریافت شده استقبال بسیار ضعیف بوده است. به هر صورت استخردارها با وضعیت کنونی نگران درآمدزایی خود هستند و اگر شرایط با همین روند ادامه داشته باشد، چاره‌ای جز تعطیلی استخر نخواهند داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی و دغدغه ما در شرایط کنونی عدم درآمدزایی منجیان غریق است. بسیاری از منجیان شغل اصلی آنها نجات غریق است و از این طریق امرار معاش می‌کنند، در صورت پایین بودن استقبال استخردارها نیز توان پرداخت حقوق منجیان غریق را نخواهند داشت و این به ضرر آنها خواهد بود.
 
کد مطلب: 132387
برچسب ها: استخر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *