۵
۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور در مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.
تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور در مجلس
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.
زهره الهیان در گفتگو با مهر از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون‌های مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانواده‌های آنان در خطر است و پیام‌ها و تماس‌های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون‌های مذکور به تعویق بیفتد.
الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.
کد مطلب: 133565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


پشت کنکوری
Iran, Islamic Republic of
لطفا تعویق بندازین میبینین ک جوون ها هم دارن میمیرن
پس کنکوریا ک بیماری زمینه دارن چی؟؟؟
همین الان یه دکتر نشون داد گف من بی علامتم ولی کرونا دارم اگ اینجور افراد تو جلسه باشن چی؟؟؟فکر دانش اموزا باشین
Raa
United Arab Emirates
واقعا جون ما داوطلبا براتون ذره ای اهمیت نداره....در وضعیتی که هر روز داریم در فوتی ها رکورد میشکنیم شما عزم کردین ما کنکوریا و خانوادهامونو به کشتن بدین.....کنکور به چه قیمتی....اگه حتی یک نفر به این ویروس مبتلا و فوت کنه شما مسئولین و دولت مردا مسئولین.....با این وضعیت تاسف بار اصلا دانشگاها باز میشه که کنکور برگزار شه
ساحل
United States
دقیقا
ساحل
United States
تورو خدا یه کاری کنید. میبینید چقدر وضع خطره. ما هم زحمت کشیدیم دوست داریم کنکور بدیم ولی نه تو شرایطی ک هم خودمون جونمون رو از دست بدیم هم خانواده هامون
Iran, Islamic Republic of
گیریم کنکور را تعویق انداختید مسلما پاییز و زمستان به هیچ وجه امکان برگزاری نمی باشد پس با کنکور سال بعد یکی می شود حالا تا اون موقع واکسن هم نباشه شما با جمعیتی دو برابر و افسرده مواجه می شوید دیگر آن موقع هیچ کاری نمی شود کرد. کنکور را به تعویق نیاندازید بلکه با کمک سپاه و سالن های بیشتر، کنکور را برگزارنمایید